https://didshahr.ir/10016

مشگین با وجود جاذبه های گردشگری فراوان از شهرهای گردشگر پذیر استان اردبیل است که تقویت زیر ساخت های گردشگری نقطه عطفی برای توسعه شهرستان بحساب می آید.

 

پل معلق مشگین

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، امام جمعه مشگین شهر گفت: تقویت و احداث تاسیسات گردشگری این شهرستان منجر به رشد اشتغال زایی شده است.

حجت الاسلام رضا باوقار در دیدار کارکنان اداره کل میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: در ماه های اخیر احداث حوزه های اقامتی، پذیرایی و تندرستی، سلامت و آبدرمانی با رشد همراه است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها نقطه عطفی در شتاب بخشی به توسعه شهرستان و اشتغالزایی خواهد بود و بسیاری از خلاهای توسعه را رفع می کند.

رویدادها فرصت مطلوب معرفی ظرفیتهای استان اردبیل

امام جمعه مشگین شهر اقدامات صورت گرفته در محوطه پایگاه ملی شهر یئری، کهنه قلعه و پیشرفت احداث موزه شهرستان در بقعه شیخ حیدر و همچنین راه اندازی بازارچه صنایع دستی را مطلوب ارزیابی کرد.

حجت الاسلام با وقار با اشاره به دو رویداد مهم پیش رو در استان اردبیل یعنی کنفرانس بین المللی اکوتوریسم ۲۰۲۰ و انتخاب اردبیل پایتخت کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۳ ادامه داد: این دو رویداد فرصت مطلوبی در معرفی ظرفیتهای فرهنگی، تاریخی و طبیعی و عرضه محصولات گردشگری است.

وی با اشاره به کاروانسرای قانلی بولاغ رضی و بازدید اخیر استاندار از منطقه و تصویب منطقه آزاد تجاری، گفت: این مجموعه در آینده که در نقطه صفر مرزی قرار دارد توسعه شهرستان را موجب خواهد شد.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری مشگین شهر | توسعه گردشگری 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.