https://didshahr.ir/12047

در جهت لزوم برندسازی جاذبه های گردشگری شهر اردبیل سرمایه‌گذاری فرهنگی مشترک با شهرداری اردبیل در حوزه گردشگری انجام می گیرد.

 

صغری فرشی

 

به گزارش دیدشهر، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به لزوم برندسازی جاذبه های گردشگری شهر اردبیل با کمک مجموعه شهرداری اردبیل تاکید کرد.

صغری فرشی در جلسه مشترک با شهرداری اردبیل، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری فرهنگی مشترک با شهرداری اردبیل می تواند نتایج بسیار خوبی برای گردشگری شهر اردبیل داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متعددی برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران به مجموعه شهرداری اردبیل پیشنهاد شد، افزود:مقرر شد این برنامه ها در قالب یک تفاهم نامه به امضای دو مجموعه برسد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: میزبانی اردبیل در رویداد ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در صورتی می تواند به نحو ایده‌‎آل انجام گیرد که مشارکت مجموعه شهرداری اردبیل را نیز با خود به همراه داشته باشد.

دراین جلسه همچنین حمید لطف الهیان، شهردار اردبیل نیز بیان داشت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت منطقه نمونه گردشگری شورابیل هزینه شده است و این موضوع می تواند علاوه بر افزایش تعداد گردشگران باعث افزایش سرمایه گذاری در این حوزه نیز شود.

وی با اشاره به اینکه گردشگری حوزه ای فرادستگاهی است، تاکید کرد: آماده همکاری با مجموعه میراث فرهنگی استان برای توسعه گردشگری شهر اردبیل هستیم.


گردشگری استان اردیبل| سایت گردشگری استان اردیبل| اخبار گردشگری| میراث فرهنگی| اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.