https://didshahr.ir/12961

ارائه کوپن گردشگری به مردم بعد از پایان بحران ویروس کرونا

هواپیمای فرودگاه

نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه این هم سبب حمایت و کمک از بخش خصوصی در حوزه گردشگری صورت می‌گیرد گفت: قرار شد بعدا کوپن تسهیلاتی به مردم داده شود که مردم نیز به سفر بروند و که موجب رونق گردشگری می‌شود. بعد از پشت سر گذاشتن این شرایط ، این اقدامات برای سلامت مردم لازم است.

وی با بیان اینکه در این تعطیلی‌ها سفر کار خطرناکی است چرا که سبب می‌شود افراد آلوده از یک منطقه به نقطه دیگر روند و یا افراد سالم به نقاط آلوده پای بگذارند، گفت: وزیر راه گزارشی داده است که تعداد زیادی خودرو در کشور جابه‌جا شده است و این مسئله آلودگی را گسترش می‌دهد.

 

سفر

 

معاون گردشگری و رئیس کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اماکن گردشگری و ورزشی – درباره جزئیات این موضوع به ایسنا گفت: در ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گزارشی از وضعیت سفر در کشور و خسارات وارد شده به صنعت گردشگری ارائه شد، پیش بینی این است که فرصت سفر در تعطیلات نوروز که پرسفرترین فصل در کشورمان است، از بین برود. پیشنهادی مطرح شد که بعد از فروکش کردن تب این ویروس در کشور، دولت برای کارکنان و مردم فرصت مرخصی و یا تعطیلات فراهم آورد و تا مردم سفر بروند. با این اقدام هم به فعلان گردشگری که خسارات سنگینی را در بحران کرونا متحمل شده اند، کمک خواهد شد و هم بعد از تحمل این همه استرس، نشاط به جامعه برمی گردد.

 

مسافر اتوبوس ترمینال

 

وی افزود: کلیت این پیشنهاد مورد تایید قرار گرفته و وزیر بهداشت نیز با عنوان «کوپن سفر» آن را رسانه ای کرد و قول مساعد داد در دولت نیز پیگیر تصویب آن شود تا بعد از پایان این بحران، فرصتی برای سفرهای از دست رفته مردم فراهم شود. این ایده هنوز پخته نشده اما تا زمانی که از این بحران عبور کنیم، طرح کامل را به نتیجه می‌رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.