https://didshahr.ir/15990

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با رایزنی با تهیه‌ کنندگان صداوسیمای مرکز اردبیل و گروه‌ های برنامه ‌ساز مقدمات تولید برنامه‌ های تلویزیونی پیرامون معرفی جاذبه ‌های گردشگری اردبیل و پخش آن از شبکه ‌های استانی، ملی و بین ‌المللی فراهم شد.

صغری فرشی

 

به گزارش دیدشهر؛ صغری فرشی در نشست با تهیه‌کنندگان صداوسیمای مرکز اردبیل و گروه‌های برنامه‌ساز در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی اظهار کرد: گردشگری و رسانه دو مولفه جدایی‌نا‍پذیر بوده و رونق و توسعه بخش گردشگری در گروه تبلیغ و معرفی ظرفیت‌های استان در این حوزه است.

او با اشاره به هم‌آوایی انجمن‌های گردشگری استان برای اولین بار در کشور بیان کرد: این هم‌آوایی انجمن‌ها و تشکل‌ها در کنار استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیما برای تبلیغ گردشگری می‌تواند زمینه برای رونق این حوزه را فراهم آورد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با حضور تهیه‌کنندگان صدا و سیمای مرکز اردبیل و گروه‌های برنامه‌ساز در راستای تعامل و هم‌افزایی دو حوزه گردشگری و رسانه برای معرفی قابلیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در بستر شبکه‌های استانی ملی و بین‌المللی شامل شبکه استانی سبلان، شبکه ملی شما و شبکه بین‌المللی سحر برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

 

 

فرشی از معرفی جاذبه‌های استان در برنامه حریم عشق خبر داد و گفت: این برنامه برنامه‌ای فرهنگی و ادبی فاخر است که به معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های عرصه فرهنگ و ادب استان و ایران می‌‍پردازد که این برنامه در لوکیشن‌های تاریخی و طبیعی استان اردبیل از جمله مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی اجرا خواهد شد.

او عنوان کرد: این برنامه از شبکه استانی سبلان و شبکه ملی شما پ‍خش خواهد شد که یکی از اهداف برنامه تبیین تاثیر خاندان جلیل‌القدر صفوی در توسعه فرهنگ و ادب ایران‌زمین و معرفی چهره‌های فاخر فرهنگی و ادبی استان و ایران با لوکیشن‌های استان اردبیل است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: برنامه حیات سسی دیگر برنامه‌ فرهنگی و اجتماعی است که از محل دائمی نمایشگاه گردشگری در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی تهیه و ‍پخش خواهد شد.

فرشی اظهار کرد: برنامه دیگری نیز برای تهیه و پخش از شبکه سحر در نظر گرفته شده که یک برنامه آموزشی و ورزشی بوده که در مکان‌های طبیعی، تاریخی و جاذبه‌های گردشگری تولید می‌شود.

او تعامل بالا با صدا و سیمای مرکز اردبیل را دارای نقش تاثیرگذار در توسعه گردشگری و توسعه همه‌جانبه استان دانست و گفت: نقطه اوج این تعامل سریال طنز تلویزیونی ایران ۹۱ است که در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل تهیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.