https://didshahr.ir/15996

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: پروژه طلایه‌داران در شهر سرعین به دلیل بی توجهی و سهل انگاری فرد سرمایه‌گذار در طی سال‌های گذشته هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته و همانند جنازه‌ای در شهر رها شده است.

اشکان شکاری

اشکان شکاری در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی استان اردبیل اظهار داشت: صنعت گردشگری و توسعه این حوزه با توجه به پتانسیل های موجود در استان اردبیل یکی از اولویت‌های اصلی استان برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان بوده و تعامل مابین دستگاه قضایی باسایر دستگاه‌های اجرایی سبب هموار سازی مسیر توسعه و پیشرفت استان می‌شود.

وی افزود: تعامل سازنده دستگاه قضایی استان اردبیل با سایر مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی در سال‌های اخیر سبب تسهیل و تسریع در فعالیت های اقتصادی و گردشگری استان شده با ادامه این روند و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران شاهد حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل با اشاره به پروژه طلایه‌داران در شهرستان سرعین، گفت: پروژه طلایه‌داران در شهر سرعین به دلیل بی توجهی و سهل انگاری فرد سرمایه‌گذار در طی سال‌های گذشته هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته و همانند جنازه‌ای در شهر رها شده است و از این رو از نهادهای قضایی استدعا داریم که در تعیین تکلیف این پروژه شرکت توسعه گردشگری ایران را یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل بیان کرد: پرونده این پروژه در کمیته حمایت قضایی از فسرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل مطرح شده و براساس مصوبه این کمیته در حال حاضر نیز اهلیت سرمایه‌گذار این طرح در حال بررسی است./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.