https://didshahr.ir/1678

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: به دنبال پیگیری‌ها مشکل کارخانه آرتاویل تایر که نبود مواد اولیه بود برطرف و با تامین مواد اولیه مورد نیاز ، فعالیت این کارخانه مهم اردبیل از سر گرفته شد.

به گزارش دیدشهر، فرزاد قلندری اظهار داشت: به دنبال تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر اردبیل که سهم عمده‌ای در اشتغال استان داشته، پیگیری‌ها برای حل مشکلات این کارخانه با جدیت انجام شد تا زمینه برای آغاز فعالیت مجدد این واحد صنعتی فراهم شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های ویژه استاندار و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ویژه سرمایه‌گذار این طرح در راستای حل مشکلات کارخانه آرتاویل تایر تصریح کرد: به دنبال این پیگیری‌ها مشکل کارخانه آرتاویل تایر که نبود مواد اولیه بود برطرف و با تامین مواد اولیه مورد نیاز ، فعالیت این کارخانه مهم اردبیل از سر گرفته شد.

کاخانه-شهرک صنعتی

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل با قدردانی از همکاری و مشارکت مدیریت کارخانه آرتاویل تایر در راستای حل مشکلات کارگران این واحد صنعتی گفت: با وجود متوقف بودن فعالیت‌های تولیدی این واحد در روزهای گذشته اما مدیرعامل این مجموعه، حقوق کارگران را در روزهایی تعطیلی واحد پرداخت کرده است.

کارخانه آرتاویل تایر که از مهمترین واحدهای صنعتی استان و یکی از بزرگترین کارخانجات لاستیک‌سازی شمالغرب کشور به شمار می‌رود با توجه به اهمیت و نقش تولیدات داخلی در افزایش درآمد ملی و توسعه صادرات غیرنفتی و نیز به‌منظور نیل به خودکفایی در زمینه ساخت تایر با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی در زمینه ساخت انواع تایر از سال 76 فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است.

این واحد صنعتی در روزهای گذشته به دلیل نبود مواد اولیه به تعطیلی کشیده شده بود که با تامین مواد اولیه فعالیت آن از سر گرفته شد.

کارخانه لاستیک

 

    https://didshahr.ir/1678

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.