https://didshahr.ir/7825

بحث استعفا یا عزل حسین عباسی نیا بحث داغ این روزهای کانال های خبری و فضای مجازی شهرستان می باشد.

پل معلق مشگین شهر

اینکه آقای عباسی نیا در کسوت مدیرعاملی پل معلق موفق بوده اند یا نه و یا اینکه عزل ایشون از سوی هیئت مدیره شرکت کار درستی بوده یا نه بحث این مطلب نیست، موضوعی که در این نوشته قصد پرداختن به آن را داریم بحث افرادی است که تا دیروز عباسی نیا را تخریب می کردند و منتقدین عملکرد ایشان بودند اما امروز این ماجرا را دستاویزی برای تسویه حساب های شخصی کردی و قصد ماهیگیری از آب گل آلود را دارند.

یکی از اعضای محترم شورا که با شعارهای رنگارنگ و طرح های سه بعدی و با شعار مشگین۱۴۰۰ توانست صندلی شورا را تصاحب کند و بارها و بارها اعلام کرده بود عباسی نیا مدیریت بلد نیست و در جواب شخصی که پیشنهاد شهردار شدن عباسی نیا را داده بود اعلام کرده بود که عباسی نیا در اشل یک مدیر و شهردار نیست حالا درصدد دفاع از عباسی نیا برآمده! البته دفاع که نه بلکه قرار دادن عباسی نیا در مقابل برخی مسئولین.

حال پیشنهاد ما به این عزیزان این است که بجای پرداختن به موضوعات فرعی، فکری به حال و اوضاع شهر بکنند که با وجود زحمات شبانه روزی شهردار محترم اوضاع بسیار نامناسبی در تمامی بخش ها از جمله فضای سبز و ورودی های شهر و تنظیف و…..  دارد و با وجود کاستی های فراوان اقدام به اجرای طرح های غیرضرور در سطح شهر می کنند ودر این بین حتی به اعتراضات مردم و کسبه نیز توجه نمی کنند و البته این تقصیر شهردار نیست چون شهردار مصوبه های شورا را اجرا می کند و از شورایی که به فکر نمایش و حرکات پوپولیستی و عوام فریبانه و نظرات چاپلوسانه می باشد انتظار چیز دیگری نمی رود.

یک سوال از عضو محترم شورا که به نوعی خواسته موضوع آقای عباسی نیا را دستاویزی برای مسائل شخصی خود کند، چندین سال است برای آسفالت حاشیه خیابان پل معلق نامه نگاری می شود اما دریغ از ذره ای توجه!! آسفالت پیشکش حتی تنظیف خیابان پل معلق نیز توسط پرسنل پل صورت می گیرد!! حال اگر توجیهتان این است که پل معلق عوارض نمی دهد این عذر بدتر از گناه می باشد که بی کفایتی شما را می رساند و البته توجیه خوبی برای عدم رسیدگی به اوضاع معابر نمی باشد اما اگر مجموعه پل عوارض داده و شما به وظیفه خود عمل نکرده اید درواقع شما بزرگترین سد و مانع بر سر راه گردشگری شهرستان می باشید پس بهتر است بجای شعارسردادن ها و وامصیبتا گفتن ها که سرنخبگان را می برند به فکر اجرای صحیح وظایف خود باشید تا امثال عباسی نیا ها با خیالت راحت بتوانند مدیریت کنند.

رضاقاسمی


گردشگری مشگین شهر، پل معلق مشگین شهر، حسین عباسی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.