https://didshahr.ir/9398

جایگاه گردشگری اردبیل توانسته با انتخاب این استان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۳ به عنوان برندی در کشور ارتقا یافته و در سطح بین الملل نیز توانسته به موفقیت دست یابد.

 

نادر فلاحی

جایگاه گردشگری اردبیل توانسته است در سطح ملی و بین المللی ارتقا یابد و به موفقیت برسد.

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، نادر فلاحی تصریح کرد: استان اردبیل از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق بیش از ۲ هزار جاذبه گردشگری در حوزه های مختلف تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مذهبی و غیره دارد که می تواند پاسخگوی تمامی سلایق باشد.

وی افزود: با این وجود بسیاری از این جاذبه ها در گذشته در حد مطلوبی معرفی نشده بود و این موضوع مانعی برای ماندگاری مسافران به ویژه مسافران خارجی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل تاکید کرد: با معرفی گسترده جاذبه ها در سطح ملی و بین الملل نه تنها جایگاه گردشگری استان به عنوان برندی در کشور ارتقا یافته بلکه در سطح بین الملل نیز توانستیم به موفقیت دست یابیم.

فلاحی متذکر شد: انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۳ دستاورد معرفی قابلیت استان در سطح بین المللی است.

تسریع توسعه زیرساخت های گردشگری اردبیل 

وی با تاکید به اینکه این اقدام می تواند توسعه زیرساخت های گردشگری را تسریع بخشد، ادامه داد: از تمامی نهادهای اجرایی نیز انتظار می رود تا ۴ سال آینده جهت تکمیل زیرساخت های اولویت دار که بارها در جلسات و رویدادهای مختلف مورد تاکید قرار گرفته است، اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل به بازخوانی برنامه های میان مدت و بلند مدت استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: بی شک نیازمندی های ضروری استان در اولویت برنامه ها قرار خواهد گرفت.

فلاحی افزود: با توجه به فرابخشی بودن گردشگری، لازم است تمامی نهادها پای کار بوده و نسبت به تحقق این مهم مشارکت داشته باشند.


گردشگری استان اردبیل | میراث فرهنگی استان اردبیل | نادر فلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.