کسب و کارهای نوآور حوزه گردشگری اردبیل تجلیل می شوند

W W W . D I D S H A H R . I R

 

نادرفلاحی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)،  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از شناسایی و تجلیل کسب و کارها، سازمان های مردم نهاد و فعالان نوآور در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی این استان خبر داد.

نادر فلاحی تصریح کرد: با فراخوان شناسایی کسب و کارهای نوآور در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، شناسایی کسب و کارها در اردبیل نیز انجام می شود.

وی افزود: این مهم به مناسبت نامگذاری سال ۲۰۱۹ به عنوان سال « آموزش، توسعه مهارت ها و مشاغل» توسط سازمان جهانی گردشگری عملیاتی شده و تبیین اشاعه نقش صنعت گردشگری در اشتغال زایی در سطح جهانی را دنبال می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان متذکر شد: با توجه به برگزاری رویدادی همزمان با شب یلدا در کشور، در استان اردبیل نیز کسب و کارهای شاخص و نوآور شناسایی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گفته فلاحی با توجه به ضرورت ثبت نام داوطلبان، آخرین فرصت متقاضیان جهت تکمیل فرم فراخوان که در آدرس اینترنتی http://forms.gle/b7eqmsxzt6lvg8fs9 گنجانده شده است،تا ۱۳ آذر ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: اطلاع رسانی به برگزیدگان مرحله اول ۱۶ آذر ماه و حضور برگزیدگان مرحله اول در مصاحبه حضوری در تهران ۲۰ آذر ماه است.

فلاحی با اشاره به برگزاری رویداد یلدای گردشگری با حضور راویان برگزیده جهت روایت قصه کسب و کار خود در ۲۸ آذرماه خواستار مشارکت صاحبان کسب و کار در این فراخوان شد.


گردشگری استان اردبیل | اخبار گردشگری | سایت گردشگری | اردبیل| میراث فرهنگی| نادر فلاحی


شماره خبر : 11130 - یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 00:12:17
1400 copyright.