هتل لاله سرعین تعدیل نیرو نخواهد داشت

W W W . D I D S H A H R . I R

 

سرعین

 

به گزارش دیدشهر؛ علی نیکزاد با اشاره در نشست ویژه بررسی وضعیت کارکنان آب‌درمانی سبلان و هتل لاله سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بر این شده بود تا برخی از کارکنان این مجموعه‌ها با توجه به مشکلات پیش آمده در پی شیوع کرونا تعدیل نیرو داشته باشند و کارگران پس از آن از حق بیمه‌ی بیکاری استفاده نمایند که این تصمیم منتفی شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامیافزود: با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران مقرر شد علی‌رغم این که این دو مجموعه امسال درآمدی نداشته‌اند و به‌احتمال قوی تا پایان سال نیز نخواهد داشت، اخراج یا تعدیل نیرویی در این مجموعه‌ها صورت نگیرد و کارکنان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ که وضعیت بسیار ویژه و خاص خواهد بود تحت تحت شرایطی توافقی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: تفاهمی مابین شرکت توسعه و کارکنان انجام گرفت تا ساعت کاری آنان کاهش یافته و در دریافتی‌هایشان تغییراتی ایجاد شود؛ هر چند این کارکنان با دریافتی کامل نیز در معیشت خود دچار مشکل بودند اما خوب با توجه به وضعیت پیش آمده چاره‌ای وجود ندارد.

 

هتل

به گفته نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی و همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز مقرر شد روند ارائه تسهیلات کارگاه‌های آسیب‌دیده از سوی کرونا به این شرکت نیز تسهیل گردد و شرکت توسعه نیز متعهد شد تا تمامی ۲۵ عضو تعدیل یا اخراج شده مجموعه، مجدداً به کار گرفته شوند و معوقات آن‌ها به سرعت پرداخت شود.

نیکزاد اضافه کرد: باید با همدلی و همراهی این ویروس منحوس را شکست دهیم و در شرایط سخت اقتصادی فعلی تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشت مردم صورت دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری نشست بررسی مشکلات هتل‌داران و آب‌درمانی‌داران سرعین در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بررسی مشکلات و حل آن‌ها در حد توان را در پیش خواهیم گرفت و امیدوارم دیگر شاهد مشکلاتی همانند موضوع هتل لاله نباشیم و باید از همکاری مدیران شرکت توسعه گردشگری ایران نیز تقدیر به‌عمل آورد.


شماره خبر : 17743 - یکشنبه 13 مهر 1399 ساعت 14:20:05
1400 copyright.