استفاده از خدمات غیر حضوری شرکت گاز برای پیشگیری از کرونا

W W W . D I D S H A H R . I R

سردار اسماعیلی

مهندس اسماعیلی ارائه خدمات غیر حضوری و استفاده مشترکین از این نوع خدمات را از جمله فرصت های پیش آمده در دوران شیوع بیماری کرونا برشمرد و گفت: همه گیری ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن مردم و دریافت خدمات در بستر اینترنت و همچنین افزایش خطر ابتلا با مراجعه حضوری به ادارات تابعه شرکت، برای کارمندان و مشتریان، موجب شد تا شرکت گاز استان اردبیل با استفاده بهینه از این فرصت، کیفیت خدمات غیر حضوری خود را بهبود دهد و با ارزیابی بازخوردهای بدست آمده از کاربران این سامانه نسبت به ارتقای سطح کیفی ارایه خدمات غیر حضوری اقدام کند.

اسماعیلی با بیان این موضوع که در حال حاضر اکثریت خدمات ارایه شده به مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیکی و در کوتاهترین زمان قابل ارایه است، افزود: نمایش لیست قبوض، نمایش لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل، درج کد ملی، اصلاح مبلغ قبض، درخواست تست کنتور و … نمونه ای از خدمات در بستر وبسایت شرکت گاز استان اردبیل هستند که با ایجاد زیرساخت های مناسب و با برنامه ریزی های منسجم و به منظور توسعه خدمات الکترونیک در راستای تسریع در پاسخگویی به مشترکین و عدم مراجعه حضوری در دوران شیوع بیماری کرونا ارایه می شود.

وی خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان اردبیل را بسیار متنوع و گسترده عنوان کرد و گفت: مشترکین گاز طبیعی در استان می توانند خدمات غیر حضوری خود را از قسمت میز خدمت الکترونیکی در وبسایت این شرکت به نشانی WWW.NIGC-AR.IR و یا از طریق دانلود و نصب نرم افزار خدمات آنلاین مشترکین ((تحت موبایل)) شرکت گاز استان از طریق لینک http://nigc-ar.ir/app بهره مند شوند.


شماره خبر : 18117 - شنبه 24 آبان 1399 ساعت 14:54:24
1400 copyright.