برای احداث مجتمع گردشگری خورشید بالهارود چقدر هزینه شد

W W W . D I D S H A H R . I R

رستوران

 

به‌گزارش دیدشهر؛ فرنام حامد در بازدید از مجتمع خورشید بالهارود اظهار کرد: مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری خورشید بالهارود بیله‌سوار که در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر و زیربنای سه هزار متر مربع در روستای قره‌قاسملو در حال احداث است، با وجود برودت و سردی هوا عملیات عمرانی خود را سپری می‌کند.

او تسهیلات مصوب از محل اشتغال پایدار روستایی و متمم برای این طرح را ۲۰ میلیارد ریال دانست و گفت: برای این طرح ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات دریافت شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه در مجموع ۵۰ میلیارد ریال تاکنون برای این پروژه هزینه شده است، افزود: این مجموعه شامل سرویس بهداشتی و نمازخانه، رستوران و تالار، فروشگاه موادغذایی و صنایع‌دستی، سوئیت، خدمات خودرویی، آلاچیق و… است.

حامد ادامه داد: برای فاز بعدی مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری خورشید بالهارود تاسیساتی چون پمپ بنزین وCNG پیش‌بینی شده و موافقت های لازم صورت گرفته است.

او پیشرفت فیزیکی طرح را ۹۰ درصد بیان کرد: با بهره‌برداری و آغاز فعالیت این مجموعه که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری باشد، برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد و شاهد رونق هر چه بیشتر در صنعت گردشگری منطقه خواهیم بود.


شماره خبر : 18904 - شنبه 6 دی 1399 ساعت 22:55:27
1400 copyright.