بهترین تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا

W W W . D I D S H A H R . I R

بهترین تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا

 بارسلونا یکی از شهرهای توریستی اسپانیا بوده و سواحل جذاب آن در دنیا معروف است. تفریحات آبی در سواحل بارسلونا هر ساله گردشگران زیادی را به آن جا می کشد. اگر شما هم میخواهید اسپانیا سفر کنید به هیچ عنوان نباید تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا را از دست بدهید. امروز هم ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با بهترین تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا آشنا سازیم. همراه ما باشید!

آشنایی با سواحل بارسلونا

از جمله آیتم های تور بارسلونا بازدید از سواحل این شهر زیبا است. موقعیت شهر بارسلونا در نزدیکی دریای مدیترانه تا 4.5 کیلومتر سواحل این شهر را پوشش می دهد. سواحل بارسلون به مرکز شهر نزدیک بوده و علاوه بر لذت بردن از تفریحات آبی در سواحل بارسلونا اسپانیا از جاذبه های گردشگری موجود در مرکز شهر هم بازدید کنید.

تفریحات دریایی بارسلونا محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. در واقع باید گفت همین تفریحات آبی است که مردم را از سراسر دنیا به بارسلونا می کشاند. برای لذت بردن از این سرگرمی ها و تفریحات آبی شما باید به یکی از سواحل این شهر بروید. معروف ترین سواحل این شهر هم شامل موارد زیر می شود:

  • ساحل سن باستین بارسلونا
  • ساحل بارسلونتا
  • ساحل نووا ایکاریا بارسلونا
  • بندر المپیک
  • ساحل بوگاتل بارسلوناش

هر کدام از سواحل نامبرده دارای مفرح ترین تفریحات آبی هستند. مناظر بی نظیر این سواحل و وجود تفریحات آبی بسیار بدون شک خاطره ای جذاب در ذهن شما رقم خواهد زد.

ساحل نووا ایکاریا بارسلونا

ساحل نووا ایکاریا بارسلونا

اگر می خواهد از مفرح ترین تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا بهره مند شوید، ساحل ساحل نووا ایکاریا بارسلونا انتخاب خوبی به شمار می رود. جذاب ترین تفریحات آبی را می توانید در این ساحل مشاهده کنید. والیبال ساحلی یکی از همان تفریحات مفرح این ساحل است، اگر به بازی والبیال علاقه دارید، این مکان می تواند خاطرات زیبایی در ذهن شما نهادینه کند. در ساحل نووا ایکاریا بارسلونا در طول شبانه روز گروه هایی در حال انجام والیبال ساحلی هستند.

ساحل بوگاتل بارسلونا

ساحل بوگاتل جزو اصلی ترین سواحل تفریحی در بارسلونا به شمار می رود. در ساحل بوگاتل شما می توانید جذاب ترین تفریحات آبی را تجربه کنید. بهترین تفریحات آبی در سواحل بارسلونا اسپانیا گردشگران می توانند از تجربه های جدیدی بهره مند شوند.

مدرن ترین تفریحات آبی بارسلونا در ساحل بوگاتل قرار دارد، ضمن اینکه سه رستوران لوکس با سرو بهترین غذاهای دریایی هم در این ساحل احداث شده است.

زمان مناسب برای انجام بهترین تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا

معمولا از اصلی ترین دغدغه هایی که گردشگران و مسافران با آن درگیر هستند می توان به مناسب ترین زمان برای سفر به بارسلونا و شرکت در تفریحات این ساحلی است. علی رغم تفریحات آبی هیجان انگیز در بارسلونا نمی توان گفت در زمان ها و فصل های مختلف بازدید از سواحل بارسلون می تواند مفرح بخش باشد. شرایط آب و هوا تا حد زیادی روی کیفیت تفریحات ساحلی در سواحل این شهر تاثیر گذار خواهد بود. تنها با انتخاب درست زمان سفر به بارسلون از انجام تفریحات آبی لذت می برید. با توجه به شرایط جوی در بارسلون و اسپانیا معمولا فصل بهار و ماه فروردین می تواند از بهترین زمان ها برای سفر به این شهر به شمار آید.

نزدیک ترین جاذبه های توریستی به سواحل بارسلونا اسپانیا

نزدیک ترین جاذبه های توریستی به سواحل بارسلونا اسپانیا

همانطور که در این مطلب گفته شد، تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا توجه گردشگران زیادی به خود جلب کرده است. علاوه بر جاذبه ها و تفریحات آبی در سواحل این شهر، جاذبه های گردشگری بیشتری هم در نزدیکی سواحل بارسلون به چشم می خورد. از جمله جاهای دیدنی بارسلونا به می توان به مرکز خرید دیاگونال اشاره کرد.

تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا

از اصلی ترین تفریحاتی که در بارسلون وجود دارد می توان به والیبال ساحلی، اسکی روی آب، فوتبال ساحلی، غواصی، ماهیگیری، موج سواری، جکوزی، شنا کردن و… اشاره کرد. تنوع تفریحات آبی موجود در سواحل بارسلون به حدی زیادی است که هر فردی با هر سلیقه ای می توان تفریحات مورد علاقه خود را انجام دهید.

خدمات و امکانات موجود در سواحل بارسلونا اسپانیا

سفر به بارسلونا توسط توریست ها و گردشگران با هدف بازدید از بهترین تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا صورت می گیرد. بهتر است بدانید که تفریحات آبی موجود در بارسلون در کنار خود امکانات بسیاری برای گردشگران و جلب رضایت آنان فراهم کرده است. از جمله امکانات رفاهی شهر بارسلونا در کنار تفریحات آبی این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران های دریایی و لوکس
  • هتل های چند ستاره
  • کافی شاپ های ساحلی و زیبا
  • سینمای ساحلی
  • مراکز خرید جذاب

سخن آخر

در پایان به یاد داشته باشید اگر می خواهید از باشکوه ترین تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا لذت ببرید، باید به نکاتی توجه نمایید. برای مثال ویزای توریستی خود را همه جا به همراه داشته باشید و بهتر است در مکان های تفریحی و عمومی از عکسبرداری خودداری نمایید. عدم عکس برداری در سواحل به دلیل آزادی های پوششی در سواحل شهر شعور و فرهنگ اجتماعی بالای شما را نشان می دهد.

ضمن اینکه لذت بردن از جاذبه های و تفریحات در سواحل بارسلونا اسپانیا در گروه شرایط جوی و آب و هوایی این شهر است؛ بنابراین باید در مناسب ترین زمان به اسپانیا سفر کرده تا بتوانید از جاذبه های گردشگری بارسلون لذت ببرید.


شماره خبر : 25407 - سه‌شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 15:54:49
1400 copyright.