حمایت از سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت های گردشگری

W W W . D I D S H A H R . I R

 

هاشم مظفری

 

به گزارش دیدشهر، هاشم مظفری افزود: این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف است و برای استفاده از این قابلیت‌ها باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی حمایت شود.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر حضور سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل بیشتر شده و سعی شده روند کار تسهیل تا رضایتمندی آنها فراهم شود.

او اضافه کرد: با راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ارتقای مشارکت آنها فراهم آمده و روند موجود سرمایه‌گذاری هم رو به بهبود و افزایش کمی و کیفی است.

مظفری ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری، خدماتی، کشاورزی و صنعتی دارای اهمیت بیشتری است و امید است با استفاده از این قابلیت‌ها بخش اقتصادی استان با توسعه روزافزون روبرو شود.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان افزود: به لحاظ معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان باید استفاده از منابع اطلاعاتی لازم و امکان‌سنجی‌ها مبنای کار قرار گیرد تا بتوان شاهد حضور سرمایه گذاران در اردبیل شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بیان کرد: با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی تلاش بر این شده تا در کمترین زمان موانع پیش روی سرمایه‌گذاران برداشته شود.

در سال های اخیر مراودات اقتصادی و سرمایه گذاری کشورهای آذربایجان، روسیه و ترکیه در اردبیل افزایش یافته است.


شماره خبر : 6469 - چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 14:36:29
1400 copyright.