شرکت گاز اردبیل عملکرد ۶ ماهه خود را ارائه کرد

W W W . D I D S H A H R . I R

 

مسعود اسماعیلی

شرکت گاز اردبیل عملکرد خود را در ۶ماهه نخست امسال را ارائه کرد.

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، سردار اسماعیلی در جلسه ارائه عملکرد شرکت گاز در اردبیل اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان یک هزار و ۲۲۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصل زمستان، مصرف گاز مشترکین خانگی در روزهای اخیر نسبت به روزهای قبل از آن افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، ۶۴۴ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و ۵۷۶ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

اسماعیلی گفت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان ۵٫۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: بخش خانگی و صنعتی با ۶۴۴ میلیون متر مکعب مصرف، با رشد ۱۲٫۴ درصدی و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با ۵۷۶ میلیون متر مکعب مصرف، با کاهش ۱۹٫۲ درصدی مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۱۹۴ تماس بگیرند.

جایگزینی مصرف گاز طبیعی به‌جای بنزین و سایر سوخت‌ها موضوعی است که خوشبختانه هم‌اکنون در سطح استان اردبیل به‌خوبی ترویج یافته است.

امیدواریم این وضعیت به همین منوال ادامه یابد تا بتوانیم در رابطه با کاهش آلایندگی هوا و تأمین ذخایر طبیعی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

اسماعیلی گفت: خوشبختانه هم‌اکنون در بخش سوخت‌رسانی در استان اردبیل هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: این موضوع تحول بزرگی در ارتباط با رسیدن به توسعه و پیشرفت استان اردبیل پدید آورده که امیدواریم هرچه سریع‌تر به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.


گردشگری استان اردبیل | اداره گاز استان اردبیل | سردار اسماعیلی


شماره خبر : 9119 - دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 10:11:41
1400 copyright.