https://didshahr.ir/12035

در راستای حمایت از تولیدات صنایع دستی استان اردبیل پروژه توسعه کارگاه صنایع دستی در دستور اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفت.

 

نادر فلاحی

به گزارش دیدشهر، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با افزودن طرح های خلاقانه گردشگری و کسب و کارهای نو آور در لیست تسهیلات سرمایه گذاری دایره تسهیلات کم بهره در حوزه گردشگری افزایش یافت.

نادر فلاحی در جلسه شورای اداری شهرستان نمین، بیان داشت: هم اکنون ۵ پشتیبان در شهرستان نمین فعالیت می کنند که بیش از ۲۰۰ صنعتگر صنایع دستی در زیر مجموعه آنها مشغول به تولید محصولات صنایع دستی هستند.

وی گفت: در راستای حمایت از تولیدات صنایع دستی پروژه توسعه کارگاه صنایع دستی در حال انجام است که بعد از اتمام آن در اختیار هنرمندان این حوزه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: با افزودن طرح های خلاقانه گردشگری و کسب و کارهای نو آور در لیست تسهیلات سرمایه گذاری دایره تسهیلات کم بهره در حوزه گردشگری افزایش یافت.

فلاحی با اشاره به ظرفیت های شهرستان نمین در جذب گردشگر، تاکید کرد: همچنین امسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث مسیر دسترسی برگشت منطقه گردشگری فندقلو اختصاص یافته که قسمت عمده ای از این اعتبار جذب شده است.


گردشگری استان اردبیل| سایت گردشگری استان اردبیل| اخبار گردشگری| میراث فرهنگی| اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.