https://didshahr.ir/1432

جواد انصاری با اشاره به اینکه بازگشايی معابر و کوچه‌ها از افتخارات دور پنجم شورای شهر است، گفت: این اقدامات با هدف تسهیل رفت و آمد مردم و عبور و مرور راحت انجام شده و شورا و شهرداری اردبیل تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا این توافقات را در مسیر جلب رضایت شهروندان به انجام برسانند.

به گزارش دیدشهر، عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در تعریض و بازگشایی خیابان‌ها و کوچه‌ها شورا و شهرداری اردبیل مصمم بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، اظهار کرد: ما با هرگونه توافق منطقی و قانونی موافق هستیم و شهرداری آمادگی دارد به شکل ریالی واگذاری زمین و یا صدور پروانه مجموعه‌های تجاری و خدماتی برای اشخاص و افراد را انجام دهد تا این کار به درستی و شایستگی به انجام برسد.

وی خاطر نشان کرد: در دور پنجم شورای اسلامی شهر اردبیل توافقات انجام شده در کمیسیون حقوقی مثال زدنی است به طوری که ما توافق انجام شده سال‌های گذشته را که هیچ گونه اقدامی در مورد آنها انجام نشده بود در دوره پنجم به سرانجام رسانده و یا در حال سروسامان دادن به آن هستیم.

عضو شورای شهر اردبیل این حرکت را از افتخارات دور پنجم شورای شهر به نیت بازگشايی معابر و کوچه‌ها اعلام کرد و افزود: این اقدامات به نیت بازگشایی معابر و کوچه‌ها با هدف تسهیل رفت و آمد مردم و عبور و مرور راحت انجام شده و شورا و شهرداری اردبیل تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا این توافقات را در مسیر جلب رضایت شهروندان به انجام برسانند.

انصاری ادامه داد: با این اقدام روا‌ن‌سازی ترافیک و همچنین عبور و مرور راحت شهروندان در تمام نقاط شهر مدنظر بوده که در جلسات متعدد کمیسیون حقوقی و جلسه علنی در این زمینه پافشاری و تلاش کارشناسی بر این بوده تا این اهداف به نتیجه برسد.

وی با قدردانی از همت شهرداری اردبیل در اهتمام جدی برای به سرانجام رساندن توافقات و اقدامات موثر در این زمینه گفت: اگر همین توافقات در دور پنجم شورا به معنای واقعی به نتیجه برسد بزرگترین یادگار و کار ارزشمند از پارلمان محلی در این دوره به جای خواهد ماند و به راحتی می‌توان زمینه یک تحول اساسی و ریشه‌ای را فراهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.