https://didshahr.ir/1644

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به بررسی اشتغال اقشار محروم در اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد استان اردبیل از کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را در کارخانه و کارگاه‌های شغلی خود به کار گمارند حمایت می کند.

به گزارش دیدشهر، بهمن حسین‌زاده در جلسه بررسی اشتغال اقشار محروم در اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد استان اردبیل از کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را در کارخانه و کارگاه‌های شغلی خود به کار گمارند حمایت می کند که از کارفرمایان و صاحبان مشاغل در استان اردبیل انتظار داریم تا با بهره‌گیری از بسته‌های تشویقی کمیته امداد گام‌های بلندتری به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان بردارند.

وی با بیان اینکه پرداخت 24 ماه حق بیمه به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را به کار گمارند از جمله شاخصه‌های مهم بسته‌های تشویقی این نهاد است، افزود: ظرفیت‌های مناسبی توسط کمیته امداد برای ایجاد فرصت‌های شغلی در استان اردبیل انجام شده که امیدواریم شاهد رونق اقتصادی آن در تمامی سطوح باشیم.

کارگاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید بیان کرد: با کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری برای ایجاد دو هزار اشتغال پایدار به امضا رسیده که تا کنون این نهاد توانسته است حدود 70 درصد از تعهدات خود را عملیاتی کند.

حسین‌زاده با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغالزایی توسط کمیته امداد برای اقشار محروم تصریح کرد: باید در ارائه این تسهیلات دقت شود تا افرادی که دارای استعدادهای اشتغالزایی هستند از این تسهیلات بهره‌مند شده و بتوانند زمینه‌ساز خودکفایی خانوارهای تحت حمایت این نهاد را فراهم اورند.

وی جوانان تحت حمایت کمیته امداد را جزو افراد مستعد دانست و اظهار کرد: این افراد دارای استعدادهای خوبی در زمینه ایجاد کسب و کار هستند و انتظار می‌رود جوانان تحصیل‌کرده این نهاد در رویدادهای استارتاپی به ویژه در بخش آی.تی حضوری فعال داشته باشند.

کارگر بیکار

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه به دنبال تسهیل اعطای تسهیلات اشتغال به اقشار آسیب‌پذیر هستیم، گفت: عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی در ایجاد بسترهای اشتغال‌زایی سبب افزایش سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.