https://didshahr.ir/18605

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از واگذاری بیش از ۵۰۰ انشعاب گاز رایگان طی هشت ماهه امسال به جامعه هدف در استان اردبیل خبر داد.

قطع گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی هشت ماهه نخست امسال بیش از ۵۰۰ انشعاب گاز رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در استان اردبیل واگذار شده است.

سردار اسماعیلی اظهار کرد: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در هشت ماهه نخست امسال تعداد ۵۲۳ انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، افزود: در هشت ماهه نخست امسال ۲۴۴ انشعاب گاز رایگان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۲۱ انشعاب گاز به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

اسماعیلی با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گاز رسانی استان انجام می‌شود گفت: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

سردار اسماعیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.