https://didshahr.ir/19826

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مشگین‌ شهر گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس از جاذبه‌ های طبیعی، فرهنگی و تاریخی شهرستان مشگین‌ شهر برپا شد.

ایمانعلی ایمانی

 

به‌گزارش دیدشهر؛ ایمانعلی ایمانی اظهار کرد: در راستای معرفی جاذبه‌های شهرستان، نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس از قابلیت‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی شهرستان مشگین‌شهر در بقعه شیخ حیدر برپا شد.

او افزود: این نمایشگاه با ۱۴۰ اثر از 50 هنرمند مشگین‌شهری در حوزه عکس و هنرهای تجسمی با مشارکت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر در حال برگزاری است.

موزه خطایی

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: علاوه بر معرفی قابلیت‌ها وظرفیت‌های گردشگری شهرستان در حوزه‌های مختلف برپاییاین نمایشگاه گامی در راستای شناساندن هنرمندان منطقه بوده تا از این طریق بتوانند آثار خود را معرفی کنند.

ایمانی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان گفت: در این شهرستان در حوزه‌های مختلف اعم از طبیعی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی قابلیت‌های بالایی وجود دارد که با معرفی آنها تلاش می‌کنیم تا زمینه برای حضور هر چه بیشتر گردشگران در شهرستان در ایام پساکرونا فراهم شود تا از این طریق خسارات واردشده به این بخش جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.