https://didshahr.ir/21185

سرپرست معاونت صنایع‌ دستی اداره‌ کل‌‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تلاش برای تشکیل انجمن‌ هنرهای صنایع‌ دستی در اردبیل خبر داد و گفت: راه نجات صنایع‌ دستی ‌استان تشکیل این انجمن است.

صنایع دستی

 

به‌گزارش دیدشهر؛ توحید دلاور قوام در نشست با نمایندگان رشته‌های صنایع‌دستی در اردبیل اظهار کرد: براساس شیوه‌نامه تشکیل انجمن‌ هنرهای صنایع‌دستی استان تلاش می‌کنیم تا شاهد تشکیل و تقویت این انجمن در اردبیل باشیم.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل‌‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: تشکیل انجمن‌ هنرهای صنایع‌دستی از اموری است که می‌تواند راهگشا و تسهیل‌گر ارتباط همه هنرمندان با مجموعه دولتی باشد.

 

صنایع دستی

او ادامه داد: راه نجات صنایع‌دستی ‌استان تشکیل انجمن صنایع‌دستی است، چرا که مطالبات در شکلی کانالیزه شده و دقیق مطرح خواهد شد و این امر زمینه برای ارائه راهکارهای لازم در راستای حل مشکلات و تامین مطالبات فعالان این حوزه را فراهم خواهد کرد.

دلاور قوام در خصوص واگذاری گالری‌های مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به هنرمندان نیز بیان کرد: هنرمندان فعال در صنایع‌دستی با شرکت در مزایده می‌توانند بعد از برنده شدن در این مجموعه فعالیت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.