https://didshahr.ir/2136

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به طرح جامع گردشگری دریاپه گیلارلو گفت: با توجه به قابلیت و توانمندی شهرستان گرمی از حیث گردشگری تمام تلاش ما بر این است تا این بخش تحول آفرین را در گرمی احیا کرده و بستر بهره‌برداری از آن را فراهم کنیم.

به گزارش دیدشهر، ابراهیم امامی در مراسم رونمایی از این طرح تحول آفرین در گرمی اظهار کرد: با توجه به قابلیت و توانمندی شهرستان گرمی از حیث گردشگری تمام تلاش ما بر این است تا این بخش تحول آفرین را در گرمی احیا کرده و بستر بهره‌برداری از آن را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار اردبیل در سرعت دادن به اجرای پروژه‌های گردشگری بر مبنای مطالعات انجام شده ما طرح جامع گردشگری گیلارلو را متناسب با شرایط منطقه فراهم کردیم تا با مشارکت بخش خصوصی زمینه اجرایی شدن این پروژه‌ها فراهم آید.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: قرار است در ۱۵۰ هکتار این طرح جامع عملیاتی شود که در این زمینه سه مشاور طرح انتخاب شده تا کارهای خودشان را آغاز کنند که در مناطق اطراف گیلارلو قرار است تاسیسات گردشگری با تنوع خاص و براساس موقعیت جغرافیایی به وجود آید.

دریاچه

امامی بیان کرد: شهرداری گرمی در قالب ۶ بسته سرمایه‌گذاری پروژه‌های خود را به سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی ارائه کرده تا براساس فراخوان انجام شده این پروژه‌ها متناسب با کارکرد فرهنگی، اقلیمی و اجتماعی منطقه عملیاتی شود.

وی شهرستان گرمی را پیشانی توسعه گردشگری استان در محدوده شمال بیان کرد و افزود: ما امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت‌ها بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های کلانی را در منطقه نمونه گردشگری گیلارلو شاهد باشیم تا زییائی‌های منطقه بیش از گذشته نمود و عینیت پیدا کند.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: افزایش توان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به رونق اشتغال و تحول در منطقه کمک خواهد کرد و ما روز به روز بستر تحول و تحرک جدی‌تر را در منطقه شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.