https://didshahr.ir/21536

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سرعین گفت: واحدهای اقامتی بدون پروانه سرعین از پذیرش مسافر خودداری کرده و نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.

هتل

 

به‌گزارش دیدشهر؛ یحیی نجار قابل اظهار کرد: در راستای ساماندهی فعالیت‌های مراکز اقامتی با بازرسی و نظارت‌های لازم با واحدهای اقامتی متخلف برخوردهای لازم و قانونی انجام می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین با تاکید بر تمدید پروانه واحدهای اقامتی و گردشگری توسط بهره‌برداران بیان کرد: بهره‌برداران تاسیسات گردشگری با استناد قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی و آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری مصوبه هیات محترم وزیران باید نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.

او تصریح کرد: باید واحدهایی که فاقد پروانه بهره‌برداری بوده و یا اعتبار پروانه آنها به اتمام رسیده است از پذیرش هرگونه مسافر اکیدا خودداری کرده و اقدام به دریافت و تمدید پروانه کنند.

نجار قابل ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه برابر ضوابط و مقررات با بهره‌برداران واحدهای متخلف برخورد شده و واحد مربوطه پلمب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.