https://didshahr.ir/22513

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در خصوص عملکرد حوزه مشترکین این شرکت از خدمت رسانی به 529 هزار و 739 مشترک گاز طبیعی در سطح استان خبر داد.

سردار اسماعیلی

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت، با اعلام این خبر افزود: گازرسانی به اقصی نقاط استان یکی از برکات نظام و دولت می باشد که با شتاب بسیار مطلوبی تداوم دارد، طوری که حداقل طی سالهای گذشته هرسال قریب به 100 روستای جدید به شبکه گازرسانی متصل شده اند و اکنون نیز شبکه گازرسانی به 59روستای جدید در حال اجراست که به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد شرکت گاز استان اردبیل طی سال گذشته در حوزه جذب مشترک اشاره نمود و بدین شرح توضیح داد: طی سال گذشته 18 هزار و 892 مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به 529 هزار 739 مشترک رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تعداد روستاهای بهره مند ازگاز طبیعی در سطح استان اردبیلرا 1448 روستا برشمرد و گفت : از مجموع قریب به 530 هزار مشترک گاز طبیعی بیش از 143 هزار مشترک در بخش روستایی و بیش از 386 هزار مشترک در بخش شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی ارتقای روشهای خدمت رسانی به مشترکین در کنار جذب مشترکین جدید را یکی از اقدامات ارزنده شرکت گاز استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع برشمرد و ادامه داد: تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می شود و کلیه شهروندان می توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

در خاتمه مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی ، افزود: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی ، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

علمک گاز

جذب حدود 19 هزار مشترک جدید گاز طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.