https://didshahr.ir/2503

شهردار اردبیل با اشاره به طرح جامع مدیریت پسماند گفت: بحث مدیریت پسماند یک امر مهم برای مجموعه شهرداری است که خوشبختانه دراین زمینه جلسات کارشناسانه متعددی برگزار شده که بعد از بررسی‌ها و چکش‌کاری‌های کارشناسی مورد توجه واقع شده است.

به گزارش دیدشهر، حمید لطف‌اللهیان نیز در این جلسه اظهار کرد: بحث مدیریت پسماند یک امر مهم برای مجموعه شهرداری است که خوشبختانه در این زمینه جلسات کارشناسانه متعددی برگزار شده و طرح جامع مدیریت پسماند بعد از بررسی‌ها و چکش‌کاری‌های کارشناسی مورد توجه واقع شده است.

وی بیان کرد: طرح جامع مدیریت پسماند به عنوان یک نقشه راه برای شهرداری اردبیل در بحث تفکیک و دفع زباله است و جمع‌بندی طرح جامع پسماند در مرحله نخست منجر به تولید کمپوست شده است.

شهردار اردبیل بیان کرد: نتیجه تولید انرژی از زباله نیز توسط شهرداری اردبیل مورد بررسی قرار گرفته و سعی داریم از شهرهای پیشرفته دنیا که در این راه پیشقدم بودند الهام گرفته و ما نیز بتوانیم این موضوع را عملیاتی کنیم که طرح جامع مدیریت پسماند یک نقشه راه خواهد بود.

لطف اللهیان در ارتباط با حضور سگ‌های ولگرد در سطح‌ شهر گفت: ساماندهی سگ‌های ولگرد تنها توسط شهرداری اردبیل محقق نمی‌شود و باید سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه کمک رسان باشند.

وی افزود: از اصحاب رسانه انتظار داریم در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسب انجام دهند چرا که کشتار این سگ‌ها و اتلاف آن‌ها غیرقانونی است و هیچ کسی حق ندارد دست به کشتار این حیوانات با هدف جمع‌آوری آنان بزند بلکه نیازمند ارائه یک راه‌حل مناسب برای جمع‌آوری این سگ‌ها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.