https://didshahr.ir/2513

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل با اشاره به آغاز فعالیت زمستان بیدار گفت: ۶۰ عنوان برنامه به مدت ۱۲ هفته در قالب جشنواره زمستان بیدار پیش بینی شده که خلخال میزبان هفته نخست برنامه ها است.

به گزارش دیدشهر، نادر فلاحی با اعلام این خبر تصریح کرد: ۶۰ عنوان برنامه به مدت ۱۲ هفته در قالب جشنواره زمستان بیدار پیش بینی شده که خلخال میزبان هفته نخست برنامه ها است.

وی اضافه کرد: این شهرستان به عنوان محل تلاقی چهار استان زنجان، گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل یکی از قطب های گردشگری استان اردبیل است که به نوعی کریدور ورود مسافران و گردشگران از جنوب استان محسوب می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: در قالب جشنواره زمستان بیدار که به صورت پایلوت کشوری برای اولین بار در اردبیل، قطب برف و گردشگری زمستانی اجرا می شود، برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

در این باره بیشتر بخوانید:

رونق گردشگری با اجرای طرح زمستان بیدار

نادر فلاحی تاکید کرد: رونمایی از بزرگ ترین آدم برفی کشور، مسابقات استانی تیراندازی به اهداف پروازی و کوهپیمایی، ساخت تندیس های برفی، بازی های بومی محلی زمستانی و اجرای موسیقی محلی و سنتی و برنامه های شاد پیش بینی شده است.

وی با اذعان به برگزاری برنامه ها در روستای هدف گردشگری خمس، تصریح کرد: در طول برنامه های جشنواره زمستان بیدار، تخفیف ۶۰ درصدی مراکز اقامتی و آبگرم ها در سطح استان پیش بینی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: با برنامه های شاد پیش بینی شده، بهار گردشگری اردبیل در راه است و گردشگری زمستانی اردبیل امسال با رویکرد متفاوتی معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.