https://didshahr.ir/25354

زمانی که قصد خرید دوچرخه 26 دارید و با تنوع بالای محصلات روبرو می‌شوید که انتخاب را سخت می‌کند، حتما نیاز به یکسری توصیه و راهنمایی دارید.

انتخاب سایز دوچرخه در هنگام خرید، بر اساس دو معیار متفاوت انجام می‌شود. اول سایز فریم و دوم سایز چرخ است. دوچرخه 26 به محصولاتی با قطر تایر 26 اینچ گفته می‌شود. و سایزهایی که هنگام خرید دوچرخه به گوشتان می‌خورد سایز تایر دوچرخه‌ها است. دوچرخه‌هایی با سایز 26 به عنوان یک دوچرخه استارتر برای افرادی با قد متوسط، جوانان و بزرگسالان مبتدی و تازه‌کار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خرید دوچرخه 26

دوچرخه 26 مناسب چه کسانی است؟

دوچرخه 26 برای افرادیکه دارای  156 تا 178 سانتی مترهستند بسیار استاندارد است و علاوه بر آن بسیار مناسب، راحت و دارای ثبات بالا در حرکت است. این سایز دوچرخه برای دوچرخه سواران مبتدی به عنوان یک دوچرخه استارتر، تفریحی و آموزشی شناخته می‌شود. پس اگر قصد یادگیری دوچرخه سواری را دارید یا دوچرخه سواری را به عنوان یک ورزش هوازی غیر حرفه‌ای دنبال می‌کنید این سایز دوچرخه می‌تواند برای شما مناسب باشد.

معرفی انواع دوچرخه 26

دوچرخه‌های 26 طبق معیارهای خاصی دسته بندی شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند معیارهایی مانند: کاربردها، امکانات، ویژگی‌ها و سبک‌های مختلف انواع متفاوتی دارند‌. کسانی که قصد خرید این دوچرخه را دارند، ابتدا باید به‌خوبی با دسته بندی سبک دوچرخه 26 آشنا شوند:

سواری ایده‌آل با دوچرخه 26 شهری

این نوع از ساده ترین دوچرخه های 26 می‌باشد و دارای امکاناتی مانند ترمز دیسکی و دنده است این دوچرخه‌های سبک وزن ساخته می‌شوند تا استفاده از آن برای تردد در سطح شهر و معابر عمومی راحت‌تذر باشد هزینه مورد نیاز خرید دوچرخه 26 شهری نسبت به مدل‌های دیگر کم‌تر است.

هیجان را با دوچرخه 26 حرفه‌ای کوهستان تجربه کنید

دوچرخه 26 کوهستان برای استفاده برای صعود از مسیرهای ناهموار کوهستانی با شیب‌ها و پیچ‌های تند و باریک کاربرد دارد. استحکام و مرغوبیت این مدل بسیار بالااست تا علاوه بر حفظ امنیت شما لذت بالایی هم حین حین دوچرخه سواری در کوهستان تجربه کنید.  ترمزهای قوی، چرخ‌های قدرتمند، دسته‌های عریض و مستقیم، تعادل عالی، لاستیک‌های پهن و بزرگ از مهم‌ترین ویژگی‌های دوچرخه‌ کوهستان محسوب می‌شود. استفاده از آلیاژهایی مانند آلومینیوم، فولاد و الیاف کربن در ساخت بدنه این نوع دوچرخه استحکام آن را به‌شدت افزایش داده است.

دوچرخه 26 کوهستان

دوچرخه 26 هیبریدی یا دو‌منظوره که بسیار محبوب است

از نام دوچرخه‌های 26 دو‌منظوره نیز مشخص است که چه کاربردی دارد، از این دوچرخه می‌توان د 2 محیط متفاوت استفاده کرد.از این وسیله، هم می‌توان برای برای عبور از مسیرهای آسفالت شهری استفاده کرد و هم برای طی کردن مسیرهای پر پیچ و خم و دامنه‌های کوهستان به‌کار گرفته شود.‌ پهنای چرخ مدل هیبریدی نسبت به پهنای چرخ دوچرخه 26 حرفه‌‌ای کوهستان کم‌تر است و همین مورد یکی از تفاوت‌های مهم آن‌ها محسوب می‌شود. قیمت دوچرخه‌ هیبریدی نیز از دوچرخه کوهستان ارزان‌تر است. طراحی فریم مدل‌های هیبریدی از تنوع بالایی برخوردار است.

معرفی بهترین برندهای تولیدکننده دوچرخه 26

مسلما برند تولیدکننده تاثیر شگرف بر روی کیفیت سواری مطلوب دارد. یکی از ویژگی‌های این نوع دوچرخه قدرت مانورپذیری بسیار بالای آن است و همچنین چرخ‌های نسبتاً کوچک این دوچرخه باعث می‌شود که عبور از مسیرهای پر پیچ‌وخم و باریک، به‌راحتی انجام‌ پذیرد. همانطور که آگاه هستید برندهای مطرح می‌توانند جزئیات مهم را به راحتی در طراحی وساخت اعمال نمایند. ناگفته نماند که شتاب اولیه این مدل نیز بسیار بالاست. طراحی این دوچرخه‌ها به نحوی است که هم برای سواری در شهر و هم برای مسیرهای کوهستانی مناسب هستند.

برند جاینت بزرگترین تولیدکننده دوچرخه در دنیا

برند جاینت پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده ساخت دوچرخه‌  26می‌باشد که طراحی منحصربه‌فردی دارد. این برند رتبه برترین تولیدکننده دوچرخه‌های حرفه‌ای کوهستان را به خود اختصاص داده است. البته ناگفته نماند که قیمت دوچرخه 26 جاینت نسبت به سایرین در بازار گران‌تر است.

 

دوچرخه ویوا محبوب و پرفروش

از پرآوازه‌ترین و محبوب‌ترین برندها دوچرخه ویوا است. دوچرخه‌های 26 تولید شده توسط این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. و علاوه بر آن قیمت مناسبی نیز دارند که باعث شده تا طرفدان بی‌شماری داشته باشد. با استفاده از محصولات این برند می‌توان به یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای و ماهر تبدیل شد. اگر با توجه به برندهای معرفی شده قصد خرید دوچرخه ویوا 26 را دارد به ادامه این مفاله توجه کنید

دوچرخه ویوا بر اساس سبک دوچرخه سواری

دوچرخه ویوا در سایز 26 و در سبک های مختلف طراحی و تولید می‌گردد . دوچرخه‌های ویوا با توجه به نیاز دوچرخه سواران، در سبک‌های مختلف کوهستان، کورسی و شهری تولید می‌شوند. این محصولات از نظر سبک دوچرخه سواری با یکدیگر تفاوت داشته و هر یک به تجهیزات خاصی مجهز هستند. قیمت هر یک از این محصولات با توجه به سطح تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن‌ها، نوع طراحی، جنس بدنه و غیره متفاوت است.

تاثیر مشخصات فنی بر قیمت دوچرخه ویوا

مدل‌های مختلف دوچرخه ویوا سایز 26 در سبک‌های متفاوت برای ارائه یک سواری مطلوب در مسیرهای شهری و کوهستانی طراحی شده‌اند. این دوچرخه‌ها به دوشاخ کمک فنر دار و ترمز هیدرولیک مجهز هستند. ویوا از قطعات برند شیمانو در سیستم دنده دوچرخه‌های خود (شامل دسته دنده، شانژمان عقب و طبق عوض کن) استفاده می‌کند. همچنین توپی چرخ‌ها و بدنه آن‌ها از فلز آلومینیوم 6061 یا کربن است. در دوچرخه‌های ویوا از ترمزهای برند شیمانو و تکترو استفاده می‌شود. ترمزهای برند شیمانو از نظر کیفیت و قیمت در سطح بالاتری نسبت به ترمزهای برند تکترو قرار دارند.

دوچرخه اورلرد باکیفیت و خوش قیمت

یکی از برندهای چینی که محصولات خود را نسبت به برندهای ویوا و جاینت، با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رساند ،برند اورلرد می‌باشد. برای افرادی که به‌دنبال دوچرخه ارزان هستند، خرید دوچرخه‌های 26 برند اورلرد را پیشنهاد می‌کنیم .از ویژگی های محصولات اورلرد می‌توان به استفاده از سیستم دنده شیمانو در تمامی مدل های اشاره کرد.اگر به دنبال خرید دوچرخه 26 هستید و قیمت پایین و کیفیت به نسبت بالا مدنظر شماست ، خرید دوچرخه 26 اورلرد ، خرید مناسبی برای شما است.

مشخصات دوچرخه 26

مهم‌ترین مشخصات دوچرخه 26

دوچرخه‌های سایز 26 دارای مزیت‌هایی هستند که سایر سایزها آنها را ندارند واز مهم‌ترین ویژگی‌های دوچرخه 26 می‌توان به قدرت مانور بالا، شتاب اولیه مناسب، کیفیت سواری مطلوب، میزان راحتی بالا، تنوع در مدل و در نهایت در دسترس بودن قطعات آن در بازار اشاره کرد. این سایز در مقایسه با سایزهای بزرگ‌تر دارای شتاب بیشتر، وزن سبک‌تر و استحکام بالاتر است. قدرت مانور بالایی دارد و کنترل آن ساده‌تر از سایزهای دیگر است.

تفاوت در جنس و نوع طراحی فریم، نوع سیستم تعلیق، ترمز، دنده، ویل ست و قطعاتی همچون فرمان و زین و غیره، رنج قیمتی متفاوتی را برای این سایز دوچرخه به وجود آورده است. فریم دوچرخه 26 بر اساس اندازه چرخ، طراحی و مهندسی شده است.

دوچرخه‌هایی که فریم آن‌ها از جنس کربن ساخته شده، به سیستم تعلیق جلو یا فول ساسپنشن مجهز هستند، مجهز به ترمزهای هیدرولیک هستند، تعداد دنده بیشتری دارند، مجهز به سیستم تعلیق قفل شونده هستند و در آن‌ها از تایرهای تیوبلس استفاده شده است از قیمت بالاتری در مقایسه با سایر تولیدات برخوردار هستند. بنابراین سطح تکنولوژی به کار رفته در ساخت دوچرخه 26 می‌تواند بر قیمت نهایی، راندمان و کیفیت سواری آن تأثیر بگذارد.

خرید دوچرخه 26 از آریا چرخ

برای خرید دوچرخه 26 از یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش و عرضه انواع دوچرخه از بهترین برندهای جهانی همچون ویوا، جاینت، المپیا و سایر برندهای مطرح فروشگاه دوچرخه آریا چرخ است. بهترین مرکز برای خرید دوچرخه 26 با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت. کارشناسان فروش این مجموعه به صورت 12 ساعته طی شبانه روز آماده ارائه مشاوره فنی و تخصصی به خریداران هستند. همچنین کلیه محصولات به همراه مشخصات کامل و عکس غیر ژورنالی در سایت این مجموعه آورده شده‌اند. از مزایای خرید اینترنتی دوچرخه می‌توان به امکان بررسی و مقایسه مشخصات فنی و قیمت محصول مورد نظر با محصولات دیگر فروشگاه‌ها اشاره کرد.

    https://didshahr.ir/25354

دیدگاه ها

  1. محمد مهدی گفت:

    مقاله خیلی خوبی بود، بخصوص برای دوچرخه 26 خیلی خوب توضیح داده بودید.

  2. حمیدرضا واحدی گفت:

    من از سایت شما اورلرد دومنظوره تهیه کردم به نظرم خیلی دوچرخه ی اقتصادی و باکیفیتی هست و برای کسایی که نمیتونن دوچرخه شهری و کوهستانی رو جداگانه تهیه کنند بسیار کاربردی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.