https://didshahr.ir/25384

کنکوردیا در آگوست 1974 پس از پیوستن دو موسسه معتبر مونترال، دانشگاه سر جورج ویلیامز و کالج لویولا، ایجاد شد.

دانشگاه کنکوردیا یکی از بهترین دانشگاه های زیر 50 در دنیا است. دانشگاه ام آی تی نیز اولین یا دومین دانشگاه برتر جهان است. این مقاله در کنار اینکه مربوط به این دو دانشگاه است، مربوط به توضیحی درباره آزمون ACT نیز می باشد.

دانشگاه کنکوردیا

کنکوردیا در آگوست 1974 پس از پیوستن دو موسسه معتبر مونترال، دانشگاه سر جورج ویلیامز و کالج لویولا، ایجاد شد. کمی بیش از 45 سال بعد، دانشگاه هنوز نسبتاً جوان است – به عنوان مثال، دانشگاه آکسفورد در حال نزدیک شدن به هزاره اول خود است.

کنکوردیا با وجود جوانی – یا شاید به خاطر آن – به سرعت به دانشگاهی پر جنب و جوش و نسل بعدی تبدیل شده است. توسط دو رتبه بندی اخیراً منتشر شده مجدداً به عنوان بهترین موسسه آموزش عالی در کانادا با کمتر از پنج دهه قدمت شناخته شد.

کنکوردیا همچنین در رتبه اول کانادا قرار گرفت و رتبه 101 تا 150 خود را از بین 414 دانشگاه زیر 50 سال در سراسر جهان در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان تایمز (THE) در سال 2020 به خود اختصاص داد. سال گذشته در همان گروه قرار گرفت اما در میان تعداد کمتری از دانشگاه‌های جهان قرار گرفت. دانشگاه ها (351).

بهترین زیر 50

لیست QS شامل 50 دانشگاه برتر زیر 50 و 100 بعدی زیر 50 سال است و دانشگاه های پیشرو جهان را که پس از سال 1970 تأسیس شده اند ارزیابی می کند. کنکوردیا تنها مدرسه موجود در آمریکای شمالی است.

50 رتبه برتر QS زیر 50 سال از مجموع همه مؤسسات در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS به تازگی منتشر شده در سال 2021 گرفته شده است. کنکوردیا در بین 1002 مؤسسه بین المللی رتبه بندی شده در میان 41 درصد برتر قرار گرفت، در مجموع در رتبه 477 قرار گرفت و در رده هفدهم بین 26 مؤسسه باقی ماند. دانشگاه های کانادا برای سومین سال متوالی

کنکوردیا نمرات خود را نسبت به سال قبل در دو دسته QS، استنادات و دانشجویان بین المللی بهبود بخشید. دومی که میزان جذابیت دانشگاه‌ها را برای دانشجویان در سراسر جهان اندازه‌گیری می‌کند، بهترین نمایش کنکوردیا بود – این دانشگاه با هفت پله افزایش نسبت به سال گذشته در رتبه 104 جهان قرار گرفت. میانگین نسبت دانشجویان بین المللی به ازای هر 100 دانشجو 10.6 است، در حالی که نسبت کنکوردیا سه برابر بیشتر است و 32.5 است.

این دانشگاه یکی از سه مورد در کانادا باقی ماند که در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان 2020 قرار گرفت، که بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی 2020 منتشر شد که در سپتامبر 2019 منتشر شد. این دانشگاه نسبت به سال گذشته در چهار مورد از پنج معیار: تدریس، تحقیق، استناد بهبود یافته است. و چشم انداز بین المللی

دانشگاه ام آی تی

MIT در رتبه‌بندی سالانه بهترین کالج‌ها و دانشگاه‌های کشور در US News and World Report که امروز اعلام شد، در جایگاه دوم قرار گرفت. مانند سال‌های گذشته، برنامه مهندسی MIT همچنان در فهرست برنامه‌های مهندسی مقطع کارشناسی در یک موسسه دکتری پیشتاز است. این موسسه همچنین در شش رشته از 12 رشته مهندسی اول شد.

US News در ارزیابی خود از برنامه های علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی، MIT را همراه با دانشگاه کارنگی ملون، دانشگاه استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی در رتبه اول فهرست قرار داد. این موسسه در بین 9 رشته علوم کامپیوتر در دو رتبه برتر قرار گرفت.

MIT همچنان در رتبه دوم برنامه کسب و کار در مقطع کارشناسی قرار دارد، رتبه ای که امسال با دانشگاه کالیفرنیا در برکلی مشترک است. در بین زیرشاخه های کسب و کار، MIT در دو تخصص در رتبه اول قرار دارد.

در رده‌بندی مجله از «برنامه‌های آکادمیک برای جستجو»، MIT در صدر فهرست در رده تحقیقات کارشناسی قرار گرفت. طبق نظرسنجی ارزیابی همتایان US News از دانشگاهیان برتر، این مؤسسه همچنین به عنوان چهارمین دانشگاه ملی نوآورانه رتبه بندی می شود. و پنجمین در فهرست دانشگاه‌های ملی است که بر اساس رتبه‌بندی مدرسه، هزینه خالص حضور برای دانش‌آموزی که سطح متوسط کمک‌های مالی مبتنی بر نیاز را دریافت کرده و سایر متغیرها، بهترین ارزش را به دانشجویان ارائه می‌دهند.

آزمون ACT

ACT معمولی از چهار بخش تشکیل شده است: انگلیسی، ریاضیات، خواندن و علوم. در چهار بخش مجموعاً 215 سؤال چند گزینه ای وجود دارد: 75 سؤال انگلیسی در 45 دقیقه، 60 سؤال ریاضی در 60 دقیقه، 40 سؤال خواندن در 35 دقیقه و 40 سؤال علوم در 35 دقیقه.

همچنین گزینه ای برای شرکت در آنچه ACT Plus Writing نامیده می شود وجود دارد که از همان بخش ها و همچنین آزمون نوشتن 30 دقیقه ای تشکیل شده است. دانش‌آموزان باید دریابند که آیا هر یک از مدارسی که قصد دارند درخواست دهند، به آزمون نوشتن ACT Plus نیاز دارند یا فقط ACT استاندارد.

حتی اگر همه مدارس نیازی به آزمون Writing ندارند، بسیاری از دانش‌آموزان آن را انتخاب می‌کنند و همچنان نمرات خود را گزارش می‌کنند تا نشان دهند که در نوشتن مهارت دارند. آزمون رایتینگ شامل یک اعلان نوشتاری واحد است که در آن از آزمون گیرنده خواسته می شود تا در مورد موضوع ارائه شده موضع گیری کند. امتیاز توسط موقعیتی که گرفته می شود تحت تأثیر قرار نمی گیرد، بلکه بر میزان بیان موقعیت تأثیر می گذارد.

ACT شش بار در طول سال در شنبه های مختلف ارائه می شود. هنگام ثبت نام آنلاین (سریع ترین روش ثبت نام)، شرکت کنندگان در آزمون محل آزمون مورد نظر خود را انتخاب می کنند. در برخی موارد، ثبت‌کنندگان به مکان دیگری اختصاص داده می‌شوند – این به این دلیل است که مکان آزمایش درخواستی کامل یا در دسترس نبوده است.

آقای اپلایدانستن این موارد شما را مشتاق به تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان می اندازد. برای دریافت مشاوره در این مورد، به وب سایت sirapply.com مراجعه کنید.

    https://didshahr.ir/25384

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.