https://didshahr.ir/25756

اینکه چگونه می‌توان قد بلند شد سوال بسیاری از شما‌ها است و ما در این مقاله قصد داریم که یکبار برای همیشه به آن پاسخ دهیم.

چطوری بلند قد بشیم؟

 افزایش قد در نظر اکثریت عموم غیرممکن به نظر می‌رسد و فکر می‌کنند که انسان فقط رشد طبیعی خود را دارد، اما اینگونه نیست. جدا از روند رشد طبیعی، روش‌هایی موثر برای افزایش قد چشمگیر وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تا به قد و استایل دلخواه خود دست پیدا کنید. تنها دلیلی که اکثر مردم به خاطر آن به دنبال افزایش قد هستند‌، این است که می‌خواهند زیباتر باشند و از سلامت جسمی بهتری بهره‌مند شوند. افزایش قد به شما در موارد زیادی کمک خواهد کرد که ارزشمند‌ترین آن، اعتماد به نفس است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به طور مفصل راجع به روند کلی افزایش قد صحبت کنیم و ببینیم که شما از چه روش‌های می‌توانید برای افزایش قد اقدام کنید.

آیا راهی برای افزایش قد وجود دارد؟

بله روش‌های مطمئنی برای افزایش قد وجود دارد که شما می‌توانید با انجام دادن آن‌ها انتظار افزایش قد تضمینی را داشته باشید. افزایش قد تنها یک مقوله ژنتیکی و مربوط به سن نیست، بلکه شما با پیروی از یک مسیر درست می‌توانید بدن خود را برای افزایش قد دوباره آماده کنید حتی اگر از سن رشد خارج شده باشید. اگر حس می‌کنید که کوتاه قد هستید یا از قد خود راضی نیستید جای هیچ‌گونه نگرانی برای شما وجود ندارد؛ زیرا در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا با روش‌های تضمینی افزایش قد آشنا شوید که بدون هیچ‌گونه عوارضی به شما کمک خواهند کرد تا به قد ایده آل خود دست پیدا کنید.

روش های افزایش قد بدون بازگشت

افزایش قد با چندین روش مختلف انجام می‌شود که بعضی از آن‌ها عوارض مختص به خود را دارند. تمامی روش‌های افزایش قدی که برای شما معرفی کرده‌ایم، روش هایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ پس ابتدا آن‌ها را به صورت کامل معرفی می‌کنیم و سپس به سراغ انتخاب بهترین روش ممکن برای افزایش قد خواهیم رفت.

1) افزایش قد با تزریق هورمون رشد

قدیمی‌ترین روش، افزایش قد با استفاده از هورمون‌های رشد است که از گذشته در حال استفاده بوده است و خطرات آن نادیده گرفته نشده است. در این روش، پزشک شروع به تزریق هورمون‌های رشد در نواحی صفحات رشد خواهد کرد. با تزریق هورمون رشد به استخوان‌ها، مغز به صفحات رشد دستور می‌دهد تا روند رشد را آغاز کنند اما همه چیز به همین سادگی نیست، زیرا عوارضی که همراه با این روش ممکن است ظاهر شوند شما را نگران خواهد کرد. از آنجایی که هورمون رشد توسط یک عامل خارجی به بدن تزریق می‌شود و مغز دستور ترشح آن را نداده است، این مسئله ممکن است با مخالفت مغز روبه‌رو شود و هیچ‌گونه رشدی صورت نگیرد و به همین دلیل است که درصد موفقیت افزایش قد با تزریق هورمون رشد بسیار پایین است. جدا از درصد موفقیت پایین، یکی دیگر از مشکلاتی که در رابطه با تزریق هورمون‌های رشد در میان است، دردهای مفصلی شدید و مشکلات گوارشی است که داوطلبان افزایش قد را بسیار اذیت کرده.

2) افزایش قد با روش های طبیعی

در روش طبیعی شما هیچ‌گونه عامل خارجی را مورد استفاده قرار نخواهید داد و با انجام تکنیک‌های خاصی ذهن خود را مجاب می‌کنید تا دستور ترشح هورمون رشد و فعال‌سازی صفحات رشد را دهد. عوارض این روش در مقابله با روش پزشکی، صفر است و درصد موفقیت آن هم 8 برابر روش پزشکی است که باعث شده از سال 1399 تا کنون این روش در صدر پر درخواست‌ترین روش‌های افزایش قد قرار گیرد. در روش طبیعی شما با تحریک بدن باعث می‌شوید که هورمون رشد ترشح شود و در ادامه رشد صورت گیرد. تحریک بدن می‌تواند با تغذیه مناسب صورت گیرد یا با انجام حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد که بسیار کارآمد هستند.

بهترین روش افزایش قد کدام است؟

با توجه توضیحاتی که راجع به این دو روش افزایش قد گفتیم قطعا بهترین روش برای افزایش قد، روش طبیعی است. زیرا با استناد به سایت وان قد می‌توان متوجه شد که درصد موفقیت روش پزشکی بسیار پایین‌تر از روش طبیعی است و همچنین عوارض روش طبیعی بسیار کمتر هستند که باعث شده این روش در صدر بهترین‌ها قرار گیرد. پکیج‌های افزایش قد زیادی همچون گرو تالر با استفاده از روش طبیعی باعث افزایش قد داوطلبان شده‌اند. مسئله‌ دیگری که راجع به روش طبیعی وجود دارد این است که این روش برای تمامی افراد قابل انجام است و حتی به سلامت جسمی شما نیز کمک خواهد کرد. در مسیر دوره افزایش قد نه تنها به قد دلخواه خود خواهید رسید، بلکه می‌توانید فیزیک بدنی خود را چندین برابر قوی‌تر و سالم‌تر کنید.

افزایش قد برای همه امکان پذیر است؟

بله تمامی افرادی که توانایی انجام حرکات ورزشی را دارند می‌توانند برای افزایش قد با استفاده از روش‌های طبیعی اقدام کنند و جای نگرانی برای آن‌ها نیست، زیرا حتی ژنتیک هم نمی‌تواند در مقابل میل شما برای افزایش قد مقابله کند. پس ناامید نباشید و فقط یک قدم رو به جلو بردارید تا به خواسته خود که تبدیل شدن به یک فرد بلند قد است نزدیک‌تر شوید.

تا چه سنی امکان افزایش قد داریم؟

تمامی افرادی که در سن رشد قرار دارند و تمامی افرادی که در سنین کمتر از 45 سال قرار دارند می‌توانند امید به افزایش قد داشته باشند، البته هرچقدر که سن بالاتر باشد میزان موفقیت و اندازه رشد پایین‌تر خواهد بود.

افزایش قد با روش های طبیعی چه مقدار است؟

با مطالعاتی که روی افراد انجام دهنده روش طبیعی صورت گرفته، مشخص شده است که این افراد به طور میانگین بین 7 سانتی‌متر تا 15 سانتی‌متر افزایش قد چشمگیر بدون بازگشت را تجربه کرده‌اند.

چرا باید به فکر افزایش قد باشیم؟

افزایش قد به شما در لباس شیک پوشیدن کمک خواهد کرد که نتیجه آن استایل ظاهری بهتر خواهد بود. افزایش قد به شما در روحیه خود کمک خواهد کرد، زیرا باعث می‌شود تا شما یک موفقیت برای خود کسب کرده باشید و همچنین افزایش قد باعث می‌شود تا اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید.

منبع: 1ghad.com

    https://didshahr.ir/25756

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.