https://didshahr.ir/3020

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بدلیل متنوع بودن جاذبه‌های گردشگری زمستانی اردبیل برای گردشگران داخلی و خارجی، برنامه‌های زمستان بیدار باید تبدیل به رویداد سالانه گردشگری زمستانی در استان اردبیل شود.

جشنواره عشایر

 

 

به گزارش دیدشهر،‌ نادر فلاحی در جلسه هماهنگی برنامه‌های زمستان بیدار با اعلام این خبر تصریح کرد: برنامه‌های زمستان بیدار باید تبدیل به رویداد سالانه گردشگری زمستانی در استان اردبیل شود.

او با اشاره به اینکه فرهنگسازی و جذب مخاطب در حوزه گردشگری نیازمند اقدامات پایه‌ای است، افزود: جاذبه‌های گردشگری زمستانی اردبیل برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار متنوع و جذاب است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: زمستان بیدار یک شعار نیست بلکه یک مسیر راهی است که از طریق آن می توانیم به توسعه صنعت گردشگری در اردبیل دست بیابیم.

 

پیست اسکی

 

فلاحی گفت: همچنین برنامه‌های زمستان بیدار می‌تواند بهانه‌ای برای جذب اعتبار و تامین زیرساخت‌های گردشگری در استان اردبیل باشد که در حال حاضر این موضوع در حال پیگیری است.

او بیان کرد: گردشگری یک حوزه فرابخشی است و رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این بخش در ارتباط هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: مردم و جوامع محلی نیز در جذب گردشگران و ایجاد یک تجربه خوب در بین گردشگران بسیار موثر هستند و توسعه این صنعت بدون همکاری جوامع محلی امکان‌پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.