https://didshahr.ir/5199

هتل رویال پارک به عنوان اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه که موفق به عضویت در اتحادیه Spawatter اروپا شده است، شناخته می شود.

 

رویال پارک

 

به گزارش دیدشهر، مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین بزرگترین مجموعه آبدرمانی خاورمیانه و اولین عضو ایرانی اتحادیه آبهای درمانی دنیا با اهداف ارائه خدمات با کیفیت برتر در مجاورت آبگرم گاومیش گلی سرعین احداث شده است.

این مجموعه دارای هتل چهارستاره، مجموعه کامل اسپا و سالن ورزشی و هیدروتراپی می باشد. آبگرم معدنی مجموعه رویال پارک سرعین از محل آبگرم گاومیش گلی تأمین گردیده است.

 

رویال پارک

 

هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین در نوروز سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید. این هتل دارای پنج طبقه و ۲۰ واحد اقامتی است، این هتل دارای کلینیک تخصصی آبدرمانی و ۱۳ استخر خصوصی و عمومی می باشد. آب گرم معدنی مجموعه آبدرمانی بین المللی رویال پارک از محل آبگرم گاومیش گلی منتقل شده است.

این مجموعه با معماری فاخر و با چشم انداز کوه سبلان برای ارائه خدمات بی وقفه به میهمانان از آخرین متد های روز دنیا استفاده کرده و برای میهمانان مجموعه بالاترین کیفیت استاندارد اقامتی و خدمات آبدرمانی و اسپا را ارائه می دهد.

 

رویال پارک

 

این پروژه در دل آب های گرم سرعین واقع گردیده است از این رو با توجه به رویکرد اصلی این پروژه که تفریحی می باشد و فضایی شاد و لوکس را خلق شده است. ایده ی اصلی این پروژه بهره گیری از سیالیت آب و فرم های نرم و قطرات آب می باشد و این فرم ها با توجه به نظریه های فنگ شویی که در قسمت های تراپی مجموعه لحاظ شده ،قرار گرفته است.

امکانات آبدرمانی رویال پارک

با توجه به کشیدگی پلان سعی برآن شد در طراحی از لحاظ بصری نیز شکست هایی ایجاد شود تا در طی مسیر موجب خستگی مراجعه کنندگان نشود. این پروژه در قسمت تفریحی و درمانی خود دارای استخر ، جکوزی ، سونا ، کافی شاپ ، باشگاه ورزشی و بخش تراپی و ماساژ به سبک های مختلف می باشد و در بخش هتل واقامتی دارای دو طبقه با کاربری متفاوت که یک طبقه به صورت ارگونومی و طبقه دیگر دارای سوئیت های ویژه که دارای جکوزی ، سونا و تخت ماساژ به صورت خصوصی می باشند است.

 

رویال پارک

 

امکانات و خدمات ویژه هتل و آبدرمانی رویال پارک، اقامتی رویایی را در خاطر مهمانان ثبت خواهد کرد. قابل توجه مهمان گرامی ورودی هتل و ورودی لابی دارای تعدادی پله می باشد. ساعت کاری کلینیک و آبدرمانی رویال پارک: ۸:۰۰ الی ۲۳:۰۰می باشد. استخر کودکان برای کودکان ۲ تا ۶ سال قابل استفاده است.

مسیر دسترسی آبدرمانی رویال پارک

از لحاظ موقعیت مکانی، هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین با قرارگیری در خیابان دارایی، موجب دسترسی آسان مهمانان به مناطق مختلف شهر و مرکز خرید اطلس می شود.

 

رویال پارک

 

اردبیل- سرعین- خیابان دارایی- روبروی هتل لاله- مجتمع هتل و آبدرمانی بین المللی رویال پارک سرعین ۰۴۵-۳۲۲۲۲۲۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.