https://didshahr.ir/5675

گردشگران زیادی در تعطیلات عید فطر از پل معلق دیدن کردند و به نوعی می توان گفت مشگین شهری ها و مسئولانش مدیون مدیریت ها ی عباسی نیا وسرمایه گذاری های سرمایه گذاران هستند.

پل معلق

نویسنده: فیاض صادقی

به گزارش دیدشهر، این روزها مشگین شهر مملو از جمعیت شده است؛گردشگرانی که از سرتاسر کشور وارد مشگین شدند تا در این شهر به سیاحت بپردازند؛تاکنون سابقه نداشته این همه جمعیت روانه این شهر شود اما با حضور وسرمایه گذاری مجموعه پل معلق رفته رفته این شهر به قطب گردشگری استان و کشور تبدیل شده وحالا مشگین شهر برند معتبر در گردشگری کشور محسوب می شود.

گردشگران زیادی در تعطیلات عید فطر از پل معلق دیدن کردند و به نوعی می توان گفت مشگین شهری ها و مسئولانش مدیون مدیریت ها ی عباسی نیا وسرمایه گذاری های سرمایه گذاران هستند.

بارها وبارها مسئولان ارشد کشوری واستانی تشکر وقدردانی خودررا ازعباسی نیا اعلام کرده اند و دیگر استان به مدیریت موفق پل معلق پی بردند؛ پل معلق به الگوی گردشگری موفق درکشور تبدیل شده است.

دیگه نه تنها از اورمیه و تبریز شاهد حضور مسافران هستیم بلکه ارتمام استان های کشور و حتی کشورهای خارجی سفر به مشگین شهر راولویت قرارداده اند واین امر درسایه ایجاد پل معلق انجام شده و قبل وبعد پل معلق دستاوردهای گردشگری درمشگین شهر وحضورگردشگران برهمگان عیان است ونیازی به گفتن ندارند.

پل معلق مشگین شهر

دیگر جایی برای برخی تنگ نظری ها وحسادت ها نیست این روز ها حمایت وایجاد انگیزه برای توسعه منطقه الویت است وازفرد موفق درتمام حوزه های باید حمایت شود.

دیدگاه های تنگ نظر ومغرضانه دراین وضعیت خریدار ندارد اما متاسفانه این روزها شاهد برخی تنگ نظری ها هستیم که جای تاسف دارد؛در حالی که خیلی از شهرها در آرزوی سرمایه گذاری در گردشگری واحداث پروژه های چون پل معلق هستند اما برخی ها در مشگین شهر ظاهرا از اینکه این مجموعه تا این حد موفق بوده وتوانسته گردشگران زیادی را میزبانی کند ناراحت شده و از راه های مختلف سعی در تخریب سرمایه گذاران مجموعه گردشگری پل معلق دارند که این هم بی مهری بیش نیست.

پل معلق مشگین شهر

اما باید قبول کرد مدیران پل معلق باعث تحول عظیم این شهر دربحث رونق گردشگری شدند و همه از مردم تا مسئولان باید قدردان این مدیران وسرمایه گذاران در مجموعه پل معلق باشند تا انگیزه دردیگر سرمایه گذاران باشد وجایی برای تنگ نظری ها وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.