https://didshahr.ir/6212

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ضمن تبریک هفته قوه قضایی به مسوولین این امر در استان افزود: کمیته قضایی فرصتی برای سرمایه گذاری در استان است.

 

نادر فلاحی

 

به گزارش دیدشهر، نادر فلاحی در جراین دیدار با رییس کل دادگستری استان اردبیل که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، گفت: حمایت های دستگاه قضایی از پروژه های اشتغالزا در حوزه صنایع دستی و گردشگری می تواند معضل بیکاری را در آینده نزدیک حل کند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه به تمامی زحمتکشان این عرصه، گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان در سایه حمایت های این مجموعه توانست سال قبل جشنواره ها و برنامه های متعددی در سطح استان برگزار کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: از تدابیر دستگاه قضایی و ایجاد فضای مثبت جهت رونق کسب و کار در این حوزه کمال قددانی را نیز داریم.

فلاحی اضافه کرد: کمیته قضایی فرصتی برای سرمایه گذاری در استان است و ما برای تحقق این موضوع نیازمند کمک بخش خصوصی نیز هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: کمک به ایجاد دهکده سلامت و سهول در روند عملیاتی شدن پل هیر از جمله حمایت های ویژه مجموعه قضایی استان است.

وی تاکید کرد: فعالیت اداره کل از حوزه میراث فرهنگی تا صنایع دستی و گردشگری باید در نهایت منجر به ایجاد اشتغال شود و این با حمایت نهادهایی مانند دادگستری استان امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.