https://didshahr.ir/6406

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل با حضور دز دفتر مدیر سازمان همیاری شهرداریهای اردبیل گفت: جایگاه پایانه مرزی بیله سوار در حال حاضر به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شده است که نشانگر تعامل و همکاری بیشتر دو دستگاه در ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های عزیز می باشد.

 

سوخت بنزین و گازوئیل

 

به گزارش دیدشهر، سید حجت مدنی به همراه معاون بازرگانی و روسای حراست ، روابط عمومی و ناحیه مرکزی با حضور در دفتر کار اکبر زارع مدیر سازمان همیاری شهرداریهای اردبیل، انتصاب وی را به این سمت تبریک گفتند.

در این دیدار مدیر منطقه اردبیل از تعامل و همکاری نیروهای همیاری در جایگاه مرزی بیله سوارتشکر کرده و بیان داشت : جایگاه پایانه مرزی بیله سوار در حال حاضر با نظارت کارکنان شرکت نفت منطقه اردبیل طبق مصوبه هیات مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، عرضه سوخت در این جایگاه به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شده است که نشانگر تعامل و همکاری بیشتر دو دستگاه در ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های عزیز می باشد و جادارد که از زحمتکشان این عرصه تقدیر و تشکر شود.

در ادامه این دیدار مدیر سازمان همیاری شهرداریهای استان نیز از حضور مدیر منطقه و هیئت همراه ایشان تشکر نموده و اعلام داشت که : همیاری شهرداری استان در جهت ارائه خدمات ارزنده و مطلوب به اهالی منطقه و تکریم ارباب رجوع با آمادگی کامل و پرسنل متعهد جهت همکاری و تعامل بیشتر درزمینه های مختلف عرضه مواد نفتی را دارد.

قابل ذکر است که اکبر زارع مدیر سازمان همیاری های استان یکی از همکاران شرکت نفت منطقه اردبیل در عرصه توزیع سوخت مطلوب به هم استانی های عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.