https://didshahr.ir/7656

به گفته استاندار اردبیل پادگان ارتش اردبیل به کاربری پروژه ویژه گردشگری و مسکونی تبدیل می‌شود که برای استان اردبیل برند خوبی می‌شود.

اکبر بهنام جو

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir) استاندار اردبیل بر ضرورت تعیین تکلیف پادگان ارتش و انتقال آن از مرکز اردبیل به خارج از شهر تا یک ماه آینده تأکید کرد.

اکبر بهنام‌جو  گفت: بر اساس توافق صورت گرفته تا ۲ هفته آینده یک مکان مناسب و زمینی با مساحت بزرگ‌تر برای ایجاد پادگان ارتش در نظر گرفته می‌شود.

وی اراضی موجود پادگان واقع در مرکز شهر را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: این منطقه به کاربری پروژه ویژه گردشگری و مسکونی تبدیل می‌شود که برای استان اردبیل برند خوبی می‌شود.

اردبیل صاحب میدانی همچون نقش جهان اصفهان خواهد بود

استاندار این پروژه را برای شهر اردبیل یک پروژه ویژه دانست و تأکید کرد: بعد از انتقال این پادگان، شهرداری اردبیل پارک بزرگی در مرکز شهر و میدانی همانند نقش جهان اصفهان با فروش تراکم ایجاد می‌کند که به نوبه خود ماندگار خواهد بود.

این مسئول تأکید کرد: با توافق صورت گرفته بعد از مکان‌یابی و تعیین تکلیف اراضی موجود یک ماه آینده جلسه دیگری با فرمانده نزاجا برگزار می‌شود و توافق نهایی به اطلاع شهروندان می‌رسد.


سایت معرفی مناطق گردشگری استان اردبیل | استاندار اردبیل | پادگان ارتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.