https://didshahr.ir/8224

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: معرفی جاذبه های گردشگری استان و تبلیغات گسترده در سطح ملی و بین المللی باعث استقبال ویژه گردشگران از این استان شده و ما این استقبال ویژه را مدیون رسانه ها هستیم.

 

نادر فلاحی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، نادر فلاحی در برنامه «تزه گون» در صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته و اعلام رسانه های ملی، استان اردبیل در حال حاضر مقصد اصلی سفر در کشور است.

وی گفت: معرفی جاذبه های گردشگری استان و تبلیغات گسترده در سطح ملی و بین المللی از سال گذشته تاکنون باعث استقبال ویژه گردشگران در تابستان سال جاری از این استان شده است و ما این استقبال ویژه را مدیون رسانه ها هستیم.

آثار توسعه گردشگری بطور ملموس در استان احساس می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به تاثیر رسانه های ملی، مطبوعات و فضای مجازی در معرفی قابلیت های استان ادامه داد: در ماه های اخیر معرفی استان اردبیل در شبکه های بین المللی و عربی از جمله شبکه العالم باعث حضور گسترده گردشگران عرب به ویژه گردشگران عراقی در استان شده است.

فلاحی ادامه داد: آثار و فواید توسعه گردشگری به طور ملموس در سطح استان احساس شده است و معرفی این حوزه به عنوان محور اول توسعه در استان باید تا حصول نتیجه مطلوب ادامه داشته باشد.

وی افزود: شعار-عمل «اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری کشور» اصلی ترین برنامه ما برای توسعه گردشگری در استان است و امیدواریم با توسعه زیرساخت ها و کمک بخش خصوصی به این مهم دست یابیم.


گردشگری استان اردبیل | میراث فرهنگی اردبیل | نادر فلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.