https://didshahr.ir/9737

اجرای مستمر طرح تکریم ارباب رجوع و ایثارگران در اردبیل از جمله فعالیت های کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با تشکیل جلسه تمامی مسائل را دنبال می‌کند.

 

ایثارگر

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)، مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران گفت: کارگروه‌ها و شوراهای راکد مرتبط با ایثارگران و آزادگان در استان اردبیل با هدف تکریم جایگاه آن‌ها فعال شده است.

رحیم صدقیان اظهار کرد: از جمله کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعال شده و هر سه ماه یکبار با تشکیل جلسه تمامی مسائل مرتبط با تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می‌کند.

شهدای ارتش مظلوم واقع شده اند

وی افزود: ۳۴۰۰ شهید در استان اردبیل شناسایی شده است که برگزاری یادواره‌ها در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار بررسی می‌شود؛ طی سال‌های اخیر اکثر یادواره‌ها مربوط به شهدای بسیجی و سپاهی بود و متاسفانه شهدای ارتش مظلوم واقع شده بودند.

مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران با یادآوری برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید ارتش در سال ۹۶، اظهار کرد: علاوه بر این کارگروه مناسب‌سازی شهری نیز با هدف مناسب‌سازی ساختمان‌ها جهت استفاده معلولان و جانبازان فعال شده است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول این کارگروه گفت: به ویژه مناسب‌ سازی ساختمان‌های اداری، سرویس‌های بهداشتی، باجه‌های تلفن و دستگاه‌های ام تی ای بانکی در این کارگروه عملیاتی شده است.

مشکلات ایثارگران به جد دنبال می شود

صدقیان به فعالیت شورای مشورتی خانواده شهدا و جانبازان اشاره کرد و گفت: در پی تشکل جلسات این شورا نیز، مسائل مهم و ضروری پیرامون نیازمندی خانواده شهدا و جانبازان به استاندار اردبیل و سایر مسئولان استانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران به فعالیت شورای هماهنگی ایثارگران اشاره کرد و افزود: همچنین طی سال‌های اخیر رسیدگی به مسائل و مشکلات درمانی و مشکلات استخدامی ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان با جدیت مورد توجه بوده است.

وی به اجرای مستمر طرح تکریم و دیدار خانواده ایثارگران و شهدا اشاره کرد و گفت: در این خصوص هر دو هفته یکبار به همراه استاندار اردبیل این دیدار انجام می‌شود.

در این مراسم مشاور مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل در امور ایثارگران نیز به فعالیت ۳۱ نفر از ایثارگران در این مجموعه اشاره کرد و گفت: نیروهای ایثارگر در سطح بالای تحصیلات دانشگاهی فعالیت داشته و در راستای تکریم ارباب رجوع خدمت رسانی می کنند.

مسعود تائبی تصریح کرد:نیروهای ایثارگر و آزاده در این اداره کل در سنگر رونق تولید فعالیت داشته و در مسیر خدمت رسانی بر اساس آرمان های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گام بر می دارند.


گردشگری استان اردبیل | استانداری | ایثارگران| تجلیل | طرح تکریم ارباب رجوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.