https://didshahr.ir/9840

به منظور حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی طرح های گردشگری به مبلغ تسهیلات ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

 

گیلارلو

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)،  سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی از معرفی طرح های گردشگری به مبلغ تسهیلات ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بانک های عامل خبر داد.

علی حسین زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی صدور مجوزها در کمترین زمان انجام شده و طرح ها جهت دریافت تسهیلات درخواستی به بانک معرفی می شوند.

۳۲۰ پروانه تولیدی جهت حمایت از صنعتگران در گرمی صادر شد

وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در این شهرستان صدور مجوز ۱۲ اقامتگاه بوم گردی و مجوز تاسیس ۳ اقامتگاه از ابتدای سال ۹۷ است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی به صدور مجوز ۳ محوطه گردشگری و تهیه ۵ تابلوی گردشگری اشاره کرد و گفت: همچنین جهت حمایت صنعتگران ۳۲۰ پروانه تولیدی انفرادی، ۱۸۰ کارت شناسایی صنعتگری و ۲۴۰ مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

حسین زاده گفت: ۵ دوره آموزشی صنایع دستی برای ۱۵۰ نفر، پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار برای ۱۳۰ نفر و پرداخت وام تسهیلات مشاغل خانگی به میزان ۲۵۰ میلیون تومان بخش دیگری از اقدامات در بخش صنایع دستی شهرستان است.

رینگ دور دریاچه گیلارلو در حال احداث است

وی با اشاره به اینکه پروژه های شاخصی در شهرستان در حال اجرا است، افزود: رینگ دور دریاچه گیلارلو به طول ۵ کیلومتر آغاز شده و با اعتبار ۲ میلیارد تومان احداث می شود.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی به اجرای محوطه گردشگری گیلارلو اشاره کرد و گفت: این پروژه توسط بخش خصوصی با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرا می شود.

حسین زاده با اشاره به انجام ۳ کاوش باستان شناسی در این شهرستان طی سال گذشته ، افزود: همچنین سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری داش دیبی با اعتبار ۱۳۵ میلیون تومان اجرا می شود.

وی همچنین به احداث موزه باستان شناسی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده و در سال جاری نیز ۴۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.


گردشگری استان اردبیل | گردشگری گرمی | اخبار گردشگری | شهرستان گرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.