راه اندازی پروژه‌های بکر برای جذب گردشگران

W W W . D I D S H A H R . I R

به گزارش دیدشهر، نادر فلاحی در بازدید از عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه ای ایران در هیر اظهار داشت: روند عملیات اجرایی پروه‌های گردشگری استان اردبیل تسهیل می‌شود و در این زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پروژه‌های گردشگری در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر عملیات اجرایی و ساخت برخی از پروژه‌های گردشگری در اردبیل با جدیت پیش می‌رود،‌افزود: مهمترین اولویت ما این است که بتوانیم با راه‌اندازی پروژه‌های بکر گردشگری گامی اساسی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: در حال‌حاضر عملیات اجرایی نخستین پل شیشه‌ای ایران در هیر با جدیت ادامه دارد در این زمینه استاندار اردبیل و نمایندگان استان و مدیران دستگاههای اجرایی همت ویژه‌ای دارند تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

فلاحی گفت: در حال‌حاضر اجرای عملیات پل تمام شیشه‌ای هیر پیشرفت خوبی داشته است که تلاش سرمایه‌گذار مجموعه قابل قدردانی است که توانسته در راستای تسهیل اجرای پروژه‌ اقدامات اساسی انجام دهد.

وی از برنامه‌ریزی برای ساماندهی جاده منتهی به پل هیر و عملیات برق‌رسانی به این منطقه خبر داد و اظهار کرد: این دو موضوع نیز پیگیری می‌شود تا همزمان با افتتاح پروژه این اقدامات نیز انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی به ویژه در حوزه گردشگری اولویت اساسی است، افزود: یکی از راهکارهای توسعه بخش گردشگری استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران بخش خصوصی است که در این زمینه در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده است.

فلاحی از اجرای طرح زمستان بیدار در شهرهای مختلف استان خبر داد و بیان کرد: این طرح نیز که مورد تاکید و اولویت استاندار است با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی استان در حال اجراست.

وی گفت: باید با برنامه‌ریزی اساسی زمستان اردبیل همانند تابستان این شهر به فصل گردشگری تبدیل شود که نیاز است زیرساختهای لازم برای حضور گردشگران در این فصل فراهم شود که میراث فرهنگی برای این موضوع برنامه‌ریزی اساسی دارد.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تسهیل عملیات اجرایی پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر خبر داد و گفت: این پروه در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد و در حال‌حاضر عملیات اجرایی این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

رضا کریمی با بیان اینکه با راه‌اندازی این پل تحول عظیمی در بخش گردشگری منطقه ایجاد می‌شود، گفت: این پل نقش اساسی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از سرمایه‌گذار این مجموعه افزود: تمام موانع سرمایه‌گذاری‌ها در استان اردبیل برداشته می‌شود تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه و نگرانی بتوانند در منطقه سرمایه‌گذاری داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: یکی از راهکارهای توسه گردشگری منطقه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است چرا که این امر می‌تواند روند توسعه اقتصاد منطقه را به دنبال داشته باشد.

کریمی اظهار کرد: تمام موانع سرمایه‌گذاری نخستین پل تمام شیشه‌ای هیر برطرف می‌شود و جاده منتهی به پل و عملیات برق‌رسانی و احداث و اختصاص زمین به سرمایه‌گذار نیز مبنای کار است و این طرح‌ها در راستای تکمیل و افتتاح پروژه اجرایی می‌شود.


شماره خبر : 2610 - یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 13:30:53
1400 copyright.