مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل استعفاء داد

W W W . D I D S H A H R . I R

نادرفلاحی

به گزارش دیدشهر، متن پیام نادر فلاحی بدین شرح است:

سلام و درود بر تمامی همدلان بامحبت و همشهریان و همکاران پر مهرم

آری هر آمدی، رفتی در پیش دارد…

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت همکاران گرامی ام در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به خادمی مردم شریف این استان سپری کنم.


♥ بخوانید: مطلبی مهم در برگ سبز خودرو که خیلی‌ها نمی‌دانند ♥


اینک با کسب رخصت از مقام عالی وزارت، جناب آقای مهندس ضرغامی ، ماموریت خویش را در استان اردبیل به پایان رسانده و سنگر خدمت را به برادر دیگری واگذار خواهم نمود.

به یقین ادعا میکنم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ،اخلاقی ،علمی و فنی نماینده محترم ولی فقیه در استان، حضرت آیت الله عاملی و سایر مدیران توانمند استان، نمایندگان‌محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و همکاران پرتلاش و اندیشمند محترم نصیب اینجانب شده است.

اینجانب به رسم امانت داری، در مدت مسئولیت، با شعار استان اردبیل بر قله گردشگری ایران، تمامی سعی و تلاش خود را برای توسعه و ارتقای جایگاه استان عزیزمان در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به کار بسته و با هر آنچه در توان داشتم سعی در حمایت از فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم شریف استان نمودم.


♥ بخوانید: سوء استفاده از مدرک تحصیلی دانشجویان


بدین بهانه ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما مردم شریف استان، دوستان و همکاران گرامی، از خداوند متعال نعمات بی کران و استمداد و و پشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم .

به امید آنکه در این سالها هر آنچه که از قصور یا غیر آن از من بر دل، سنگین نگاشتید بروبید و به دریایی دلهاتان ببخشاید.

همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ و متعال سپرده و از خداوند منان آرزوی شادکامی و بهروزی برای تمامی شما بزرگواران و برای مدیریت جدید این مجموعه آروزی توفیق و عزت روز افزون در راستای توسعه بیش از پیش استان عزیزمان را دارم.

و من الله توفیق
نادر فلاحی


مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل استعفاء داد

عناوین مرتبط:

فیلم میراث فرهنگی اردبیل


شماره خبر : 3137 - دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 12:32:17
1400 copyright.