حرکت در راستای استانداردسازی سیستم برق اردبیل

W W W . D I D S H A H R . I R

 

حسن محمدی

 

به گزارش دیدشهر، حسن محمدی در جلسه اختتامیه ممیزی داخلی شماره ۳۵ بر اساس سیستم مدیریت یکپارچه که با حضور معاونین سرممیزان و ممیزان داخلی شرکت روز شنبه یکم تیرماه در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد، از تمامی ممیزان و خصوصا ممیزی شوندگان که با سعه صدر پاسخگوی ممیزین شرکت بودند تشکر کرد و گفت: با توجه به گزارشات و ماحصل ممیزی، آنچه را که دنبالش بودیم حاصل شده است.

وی گفت : در فرآیند ممیزی فرصتی هم، برای آموزش فراهم می شود و انتظار بود تعاریف و خواسته های سیستم مدیریت کیفیت در ممیزی داخلی در لایه های مختلف سازمانی رسوخ کند که این مهم با توجه به گزارشات همکاران تحقق یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از اینکه پایبندی به الزامات قانونی بین همکاران نهادینه شده اظهار خرسندی کرد و افزود: از اینکه در برخی دفاتر نظیر بازار برق و پدافندغیر عامل برای اولین بار ممیزی انجام یافته است باید به سوی یکپارچه عمل کردن سیستم و در راستای استاندارد گام برداریم.

محمدی اظهار یادآور شد: جای خوشبختی است که دغدغه ذهنی همکاران، بهبود سازمان می باشد.

وی بیان کرد: در مواردی که برخی سر ممیزین بیان کردند اگر لازم باشد به عنوان همکار و مشاور به واحد هایی که فرصت بهبود دارند رفته و در جهت بهبود اقدامات عمل خواهیم کرد.

ممیزی داخلی شرکت که از ۲۰ لغایت ۲۶ خرداد ماه سالجاری انجام یافت ،۳۸ فرایند در واحدهای مختلف توسط ممیزان بررسی و مورد ممیزی قرار گرفت.


شماره خبر : 6185 - یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 10:51:06
1400 copyright.