هتل لاله سرعین هتلی ۴ ستاره در بهترین نقطه شهر

W W W . D I D S H A H R . I R

 

هتل لاله سرعین

 

به گزارش دیدشهر، چشمه های آب گرم سرعین شهرت جهانی دارند و سالانه هزاران بازدید کننده داخلی و خارجی را به برای استراحت یا درمان یه سمت خود می کشانند.

مسافرانی که به این شهر می روند عموما به دنبال محلی برای اقامت خودشان هستند از همین رو لازم است تا اطلاعاتی در خصوص هتل های سرعین داشته باشند.

وجه تسمیه هتل لاله سرعین

از دیگر هتل های سرعین هتل ۴ ستاره ای به نام لاله است که در سال ۱۳۷۹ در خیابان دانش شهر سرعین افتتاح شد.

نام «گروه هتل های بین المللی لاله»، نشأت گرفته از نام هتل بین المللی ۵ ستاره لاله تهران می باشد.

آغاز فعالیت هتل های زنجیره ای لاله

این گروه هتل ها تحت پوشش شرکت توسعه گردشگری ایران بوده و از سال ۱۳۴۹ با راه اندازی هتل بین المللی لاله تهران آغاز فعالیت نموده تاست.

به تدریج در دهه هفتاد و هشتاد شمسی بصورت یک گروه منسجم و زنجیره ای در قالب ۴ هتل و یک مجتمع آبدرمانی در شهرهای مختلف ایران ادامه خدمت داده است.

 

هتل لاله سرعین

 

فعالیت این گروه هتلی، زنجیره ای از هتل های نمونه و شاخص را با هدف تحول و اعتلای خدمت رسانی و مشتری مداری و احیای ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری ایران سربلند، ایجاد نموده است.

«گروه هتل های بین المللی لاله» با حضور ۵ عضو از بهترین هتل های ایران، توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت گردشگری و هتلداری را در داخل و خارج از مرزهای کشورمان به خود اختصاص دهد.

هتل لاله برندی برگزیده و نمونه در امر هتلداری

«گروه هتل های بین المللی لاله» می تواند به عنوان یک برند برگزیده و نمونه ای موفق و ارزشمند در امر هتلداری این سرزمین کهن، معیاری باشد برای ترویج فرهنگ و هنر ایران زمین، در قالب سنت دیرینه ی میهمان نوازی.

 

هتل لاله سرعین

 

 

امکانات رفاهی هتل لاله سرعین

در اینجا در اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن و متنوع اقامت می‌کنید که به همه امکانات رفاهی مجهز هستند.

این واحدهای اقامتی به صورت یک تخته، دو تخته دبل و توئین و VIP، سه تخته و سوئیت است که می‌توانید هر کدام را خواستید بنا بر سلیقه و نیازتان انتخاب و رزرو کنید.

 

هتل لاله سرعین

 

هتل لاله با ۹۷ اتاق و سوئیت، یکی از مجهز ترین و مدرن ترین هتل های سرعین است.

این هتل به منظور ارتقاع سطح کیفی خود در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و طبق گفته روابط عمومی  از آن پس این هتل همه ساله مورد بازسازی قرار می گیرد.

 

هتل لاله سرعین

 

از جمله امتیازات این ۴ ستاره در شهر سرعین قرارگیری آن در بهترین نقطه شهر می باشد.

امکانات پذیرایی هتل لاله شهرستان سرعین

شما با اقامت در این هتل فاصله ی بسیار کمی با مجتمع آب درمانی سبلان خواهید داشت و همچنین می توانید به مجموعه توریستی و ورزشی آلوارس که بزرگترین پیست اسکی از لحاظ وسعت در ایران دسترسی داشته باشید.

امکانات پذیرایی هتل شامل دو رستوران مدرن و سنتی و یک کافی شاپ می‌شود که با خوش طعم ترین غذاها به استقبال شما می‌آید.

 

هتل لاله سرعین

 

غیر از این هتل یک رستوران تابستانی نیز دارد که در هوایی لطیف و خنک با موسیقی زنده از شما پذیرایی می‌کند.

سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت و تاکسی سرویس از امکانات دیگر هتل لاله سرعین است که همه برای راحتی و رفاه هر چه بیشتر شما در نظر گرفته شده است.

هتل لاله سرعین بهترین گزینه اقامتی برای مسافران

این هتل برای همه مسافران هم کسانی که برای تفریح و گشت و گذار به سرعین سفر می‌کنند و هم مسافرانی که برای مأموریت‌های شغلی عازم سرعین هستند مناسب است.

وجود دو امکان خوب پارک بازی کودکان و اتاق نگهداری کودک باعث شده هتل لاله از گزینه‌های خوب برای کسانی باشد که با کودکشان به سرعین سفر می‌کنند.

هتل لاله در مجاورت با طبیعتی زیبا و دلنشین با جاذبه های تاریخی و باستانی، پذیرای میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی می ‌باشد.

هرگز از اینکه کمی بیشتر از دیگر هتل‌های سرعین برای اقامت در این هتل هزینه پرداخت می‌کنید پشیمان نخواهید شد، چراکه هتل لاله سرعین با پرسنل آموزش دیده و کیفیت بالا در ارائه خدمات جزو یکی از بهترین هتل‌ها به حساب می‌آید.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، مقابل آب درمانی سبلان


شماره خبر : 6834 - پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 14:53:54
1400 copyright.