https://didshahr.ir/1185

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: در این جشنواره بیش از 100نفر با هدف شناسایی ایده های جدید و بهره گیری از آثار در مدیریت شهری و فرهنگ شهرنشینی شرکت کردند.

به گزارش دیدشهر, عاطف محمدنژاد  گفت: در جشنواره منطقه ای_استانی داستان کوتاه، بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کردند که آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ایده های جدید و بهره گیری از این آثار در مدیریت شهری و فرهنگ شهرنشینی است.

وی ارتقای فرهنگ شهری را یک ضرورت اجتناب ناپذیر از سوی شهرداری اردبیل دانست و افزود: شهرداری اردبیل اقدامات و برنامه های متنوعی در این خصوص را جز اولویت های بخود قرار داده و اجرایی میکند.

محمدنژاد ادامه داد: فرهنگ شهر نشینی، ترویج رعایت قوانین ترافیک و استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی، تشویق به حفظ و نگهداری از فضای سبز و امکانات شهری، رعایت فرهنگ آپارتمان نشینی و پاکیزه نگه داشتن محیط شهری و تفکیک زباله جز موضوعات محوری این جشنواره بوده است.

گفتنی است در این مراسم خانم ناهید عصمتی، اقای مراد محمدی وکیل آباد و خانم راضیه قربانزاده به ترتیب نفر اول تا سوم شده و از ۷ آثار برتر دیگر نیز تقدیر کردند.

همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی اولین جشنواره منطقه ای استانی داستان کوتاه اردبیل با (موضوعات شهری) با حضور مهمانان ویژه از بنیاد داستان نویسی کشور ، مسئولان استانی و مدیران شهری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای بانوان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.