آبدرمانی

مشه سوئی، آبگرمی در دل طبیعت فندقلو

این آبگرم به لحاظ خواص درمانی برای پا درد و کمردرد در بین اهالی معروفه. درفصل تابستان کافه موقت با دو اطاق از کوهنوردان پذیرایی می کند.

اطلاعات بیشتر

آبگرمی متغییر در فصول سال در شهر چشمه های جوشان

وجود ده ها چشمه آبگرم معدنی با خاصیت درمانی فرصت بی نظیری برای توسعه صنعت گردشگری در سطح کشور از جمله استان اردبیل ایجاد کرده، اما از این ظرفیت به شکل ابتدایی استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر

لذت آب تنی در زمستان گاومیش گلی سرعین

اگر یک بار لذت آب تنی در آبگرم گاومیش گلی سرعین را در هوای سرد تجربه کنید، قطعا جزء گردشگران زمستانی پروپا قرص این چشمه خواهید بود.

اطلاعات بیشتر

آیقار قینرجه؛ آبدرمانی برگرفته از داغترین چشمه جهان

آبدرمانی آیقار قینرجه که آب آن نیز از چشمه قینرجه تامین می شود کمی بالاتر از چشمه طبیعی داغترین آب جهانت قرار دارد که سفر به این آبدرمانی نیز خالی از لطف نیست.

اطلاعات بیشتر

مناطق تاریخی

دژ «بوینی یوغون» که به قلعه آدم خوار مشهور است

در ۱۱ کیلومتری شهر نیر، قلعه اسرارآمیز و طبیعی بوینی یوغون در جوار روستای کورعباسلو سر برافراشته است که اسرار زیادی در درون خود نهفته است.

اطلاعات بیشتر

غارهای بینه لر مشگین شهر، شاهکار دستکن بشر

غارهای بینه لر با ۲۷۰ دهنه غار چند طبقه دست ساز و مربوط به دوران مادها و هخامنشیان یکی از مهمترین آثار باستانی استان اردبیل محسوب می شود.

اطلاعات بیشتر

جنت سرای شیخ صفی؛ با کاربری های مختلف

جنت سرا که بزرگترین بنای ساختمان بقعه شیخ صفی الدین به حساب می آید در قسمت شمالی و مقابل ایوان دارالحدیث قرار دارد.

اطلاعات بیشتر

ویند کلخوران؛ دهکده ای شگفت انگیز در سرعین

دهکده ی باستانی ویند کلخوران به لحاظ تعداد زیاد و تنوع خانه های سنگی و قابل توجه بودن از لحاظ تاریخی، باستانی و گردشگری می تواند به صورت یکی از کانونهای علمی، تفریحی و گردشگری ممتاز در آید.

اطلاعات بیشتر

مناطق طبیعی

آلیله، روستایی در گرمی برای گردشگری طبیعت

روستای آلیله در حدود ۱۰کیلومتری شرق شهر گرمی قرار دارد که آب و هوای مساعد، وجود گورستان بزرگ تاریخی، جنگل‌های موجود در منطقه، غار و یخچال‌های طبیعی در ارتفاعات شمال این روستا و طبیعت بکر آن از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است.

اطلاعات بیشتر

قوزلو؛ روستای آبشارهای گرمی

قوزلو دهستانی در دل بخش موران شهرستان گرمی که با آبشارهای متنوع و رنگارنگی که دارد نظر هر گردشگری را به خود جذب می کند.

اطلاعات بیشتر

ویلادره سرعین؛ روستایی پر از غار و آب

ویلادره سرعین یک منطقه ییلاقی است در دره ای سبز با درختان بسیار که در سفر به سرعین روح شما را تازه کرده و با خوردن فطیر و لبنیات محلی انرژی تازه ای را می گیرید.

اطلاعات بیشتر

دریاچه نئور، دریاچه ای زیبا در دلهای کوه های باغرو

زیبایی‌های دریاچه نئور باعث شده بسیاری از مسافران و گردشگران برای گذران ساعاتی به دور از همهمه شهر در این منطقه حضور یافته و از زیبایی‌های این جلوه بی‌بدیل طبیعی لذت ببرند.

اطلاعات بیشتر
انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.