https://didshahr.ir/12307

بازرس جامعه هتلداران ایران می گوید: حذف مالیات بر ارزش افزوده هتل ها و مراکز اقامتی منجر به توانمندسازی صنعت هتلداری کشور خواهد شد.

جعفر بذری

به گزارش دیدشهر، بازرس جامعه هتلداران ایران از معافیت هتلها و مراکز اقامتی کشور از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر تصویب معافیت هتلها و مراکز اقامتی کشور از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده باعث خوشحالی و دلگرمی فعالان صنعت هتلداری کشور گردیده است.

جعفر بذری در گفتگو با خبرنگار ما ، اظهار کرد : طی دوسال گذشته جوامع و تشکلهای هتلداری سراسر کشور علی الخصوص ریاست و اعضای هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتلداران ایران با رایزنی های مختلف با نمایندگان،اعضای کمیسیونها وفراکسیونها برای تصویب این معافیت تلاش بی وقفه ای نمودند.

بذری در ادامه به پیگیریهای انجام شده در اینخصوص اشاره واضافه کرد: معافیت مالیاتی هتل‌ها و مراکز اقامتی با پیگیرى‌های انجام شده پس از ۴ بار طرح در کمیسیون اقتصادی و ۲ بار در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

وی همچنین از زحمات بی دریغ نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز پیگیری های تاثیرگذار دکتر علی اصغر مونسان ، وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری صنایع دستی کشور که زحمات زیادی را در تحقق این موضوع مهم متقبل شدند تشکر و قدردانی نموده واضافه کرد:

در تحقق این موضوع مهم،دکتر مونسان با وجود دغدغه‌های اقتصادی دولت، همراهی خوبی با هیئت مدیره جامعه هتلداران کشور داشت و همواره موافق این معافیت مالیاتی بود که الحمدلله امروز شاهد تحقق این موضوع مهم هستیم.

بازرس هئیت مدیره جامعه هتلداران ایران در ادامه افزود : تصویب معافیت مالیات در صحن علنی خانه ملت در این برهه خاص که صنعت گردشگری کشور با چالش های گوناگون مواجه گردیده است نوید بخش گذر از کوران ناملایمات با صنعت گردشگری می باشد.

بذری ادامه داد: بی شک حذف مالیات بر ارزش مراکز اقامتی افزوده گامی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و توسعه گردشگری داخلی را بدنبال داسته وموجبات حل و فصل قسمت اعظمی از مشکلات و تاثیر گذری بالایی در روحیه فعالان صنعت هتلداری کشور به دنبال خواهد داشت.

رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل همچنین از همراهی و تلاش نمایندگان استان در تصویب این موضوع قدردانی کرد و افزود : افتخار داریم که نمایندگان استان اردبیل از جمله نمایندگانی بودند که این موضوع را درمجلس پیگیری می کردند و در تحقق این موضوع نقش بسزائی را ایفاء نمودند که اینجانب به رسم ادب ووظیفه از زحمات وهمراهیهای ابن عزیزان تشکر وقدرانی نموده و به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنعت هتلداری کشور، این موفقیت بزرگ را خدمت فعالان صنعت گردشگری و هتلداری کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم تحقق این مهم در حل گوشه ای از مشکلات مراکز اقامتی تاثیر گذار باشد.


مناطق گردشگری استان اردبیل|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.