https://didshahr.ir/12528

استان اردبیل دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که باید برای معرفی مکان‌های که جاذب گردشگر اهتمام ویژه‌ای انجام گیرد.

 

صغری فرشی

 

به گزارش دیدشهر، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به فرارسیدن ایام عید انتظار می‌رود، سیما و منظر شهری اردبیل شایسته پذیرایی از گردشگران و مسافران باشد.

صغری فرشی گفت: حداقل انتظاری که از یک شهر گردشگری وجود دارد میزبانی بصری شایسته از میهمانان است و لازم است در این حوزه مدیریت شهری اردبیل اقدامات ویژه انجام دهد.

وی افزود: در چند سال گذشته اقدامات شایسته‌ای برای زیباسازی شهر اردبیل به ویژه در پیاده راه اسفریس و منطقه نمونه گردشگری شورابیل انجام گرفته است، اما در معرفی این مکان‌های جاذب گردشگر باید اهتمام ویژه‌ای انجام گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه مدیریت منطقه نمونه گردشگری شورابیل بر عهده مجموعه شهرداری است معرفی این مجموعه نیز باید در فضا‌های تبلیغاتی داخل شهر و در بستر اینترنت انجام گیرد.

فرشی همچنین خواستار ساماندهی ورودی‌های شهر شد و گفت: لازم است زواید بصری از ورودی شهر‌ها زدوده شده و وانت بار‌هایی که در سطح شهر پراکنده اند ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات در حوزه گردشگری، گفت: با توجه به فرابخشی بودن گردشگری لازم است تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی در توسعه این صنعت در سطح استان فعالیت کنند.


گردشگری استان اردبیل| سایت گردشگری استان اردبیل| اخبار گردشگری| اردبیل| گردشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.