https://didshahr.ir/14618

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با صدور مجوز برای بازگشایی ۵۰ درصدی مراکز اقامتی استان روز چهارشنبه دستورالعمل ضوابط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی این مراکز و تاسیسات گردشگری ابلاغ شد.

شیخ صفی الدین

 

به گزارش دیدشهر؛ صغری فرشی اظهارداشت: اکنون که هتل‌ها و مراکز اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری خود را آماده ارائه خدمات به گردشگران می‌کنند، این اداره کل اقدام به ابلاغ دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی ویژه ایام بیماری کرونا با نام سفر هوشمند، سفر به علاوه سلامت و با محوریت خدمات هوشمند و تعامل هوشمند به تمامی مراکز و تاسیسات گردشگری کرده است.

وی بیان‌کرد: این ابلاغیه‌ها به تمامی مراکز اقامتی، هتل‌ها، تاسیسات گردشگری و برخی مراکز مرتبط نظیر پایانه‌ها و فرودگاه‌ها ارسال شده است.

فرشی افزود: پروتکل‌های بهداشتی به تفکیک تمامی بخش‌ها و تاسیسات در قالب ۱۶ پوستر طراحی شده و بهره‌برداران ملزم به نصب آن در محل فعالیت خود شدند به طوری که این پوسترها باید به نحوی نصب شوند تا در معرض دید مسافران و کارکنان باشد.

او از انتشار پیام‌های بهداشتی در شبکه‌های مجازی پرمخاطب خبر داد و گفت: در کنار این اقدام پوسترهای طراحی شده برای آگاهی عموم از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز اطلاع‌رسانی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه‌کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان اردبیل در ایام تعطیلات عید فطر و بعد از آن از مقاصد مهم گردشگری کشور باشد امیدواریم با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی توسط کارکنان و گردشگران مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از مسافران ورودی به استان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.