https://didshahr.ir/14755

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با توجه به این که وزارت نیرو به ایجاد فضاهای گردشگری تأسیسات آبی اهمیت قائل است، لذا باید گردشگری آبی در اردبیل مورد توجه قرار گیرد.

 

سد

 

به گزارش دیدشهر؛ عباس جنگی مرنی در اولین جلسه کمیته هماهنگی استانی گردشگری با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت بهره مندی از پتانسیل‌های منابع آب در استان اردبیل عنوان کرد: فرصت بی نظیری در زمینه پتانسیل‌های آبی در استان داریم و در این زمینه از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه وزارت نیرو به ایجاد فضاهای گردشگری در مخازن سدها و تأسیسات آبی اهمیت خاصی قائل است لذا باید این فرصت را مغتنم شمرده و در این زمینه برنامه‌ریزی های لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به ضرورت عمل به شعار سال در همه ابعاد مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: توجه دست‌اندرکاران و مسئولان به ظرفیت‌های منابع آب از مهم‌ترین راه‌ها جهت دست‌یابی به جهش تولید در استان است.

در پایان جلسه بر انجام مطالعات در راستای پتانسیل یابی و مکان سنجی گردشگری آب تاکید و طبق بررسی‌های به عمل آمده با انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار در حاشیه سدهای گیلارلو گرمی و سقزچی نمین و احداث و بهره برداری از مرکز فرهنگی و گنجیه آب استان اردبیل موافقت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.