https://didshahr.ir/1607

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه پیست‌های اسکی و توجه به این قابلیت ویژه در دامنه سبلان باعث شده است تا استان اردبیل در سطح کشور به عنوان استان پیست‌های اسکی معرفی شود.

به گزارش دیدشهر، کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با محوریت زمستان بیدار و با حضور استاندار اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار، متولیان حوزه گردشگری و فرمانداران برگزار شد.

به تاکید تمامی مسئولان مدعی ایده‌های جدیدی در حوزه گردشگری طرح شده و شاهد تکانه های قابل توجهی در یکی از مهمترین محورهای توسعه استان هستیم. اما کارشناسان و فعالان گردشگری تاکید دارند که حرکت به سمت همه فصلی گردشگری و فعال سازی اقتصاد شهرها در زمستان، آرمانی نیازمند برنامه‌های جامع و عملی و مشارکت تمامی حوزه‌ها است.

چپیست اسکی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این جلسه با تاکید به اهمیت نگاه فراحوزه‌ای به گردشگری تصریح کرد: توسعه گردشگری نمی‌تواند توسط یک یا چند دستگاه اجرایی عملیاتی شود و لازم است تمامی دستگاه‌ها مشارکت جامع داشته باشند.

نادر فلاحی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان به منظور رونق گردشگری چند سیاست کلان را اتخاذ کرده و از جمله اینکه طرح پیشنهادی استاندار با عنوان «زمستان بیدار» به عنوان یک ماموریت و نه شعار دنبال می‌شود.

وی گفت: نقش دستگاه‌های مختلف در تامین زیرساخت‌های لازم به منظور فراهم کردن هرچه بهتر امکانات برای گردشگران در فصل زمستان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

پیست اسکی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما توجه به ورزش‌های زمستانی در این زمینه است که در این خصوص اقدامات بسیار موثری برای جذب سرمایه‌گذاران انجام گرفته است.

فلاحی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه پیست‌های اسکی و توجه به این قابلیت ویژه در دامنه سبلان باعث شده است تا استان اردبیل در سطح کشور به عنوان استان پیست‌های اسکی معرفی شود.

وی گفت: موفقیت در این زمینه علاوه بر برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نیازمند همکاری دستگاه‌ها و به ویژه مردم استان در پذیرایی مطلوب از گردشگران است که امیدواریم این امر در آینده نزدیک محقق شود.

پیست اسکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.