https://didshahr.ir/20643

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان کوثر گفت: برنامه ‌ریزی شده تا طرح ‌های سرمایه‌ گذاری راکد شهرستان کوثر در سال ‌جاری احیا و فعال‌ سازی شود.

شهرستان کوثر

 

به‌گزارش دیدشهر؛ جهانگیرشهبازی اظهار کرد: براساس هدفگذاری‌ها و رایزنی‌های انجام شده، طرح‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرستان کوثر که بنا به دلایلی راکد و غیرفعال هستند مجددا فعال‌سازی خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر اضافه کرد: متاسفانه چندین طرح بزرگ در شهرستان به دلایلی همچون کمبود نقدینگی، مشکلات بانکی و اختلاف شرکا راکد شده‌اند که با پیگیری‌های انجام شده و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تلاش می‌کنیم تا مجددا شاهد فعال‌سازی آنها باشیم.

 

بوم گردی

او گفت: از جمله طرح‌های مهم راکد در شهرستان دو واحد هتل و مجتمع گردشگری و پذیرایی هستند که برای حل مشکلات و فعال‌سازی آنها اقدامات با جدیت پیگیری می‌شود.

شهبازی با تاکید بر جایگاه مهم شهرستان کوثر در شاه‌راه گردشگری تهران سرچم اردبیل بیان کرد: با توجه به این موقعیت از هموطنان و شهروندان برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان دعوت می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر افزود: تقریبا تمامی امور و مراحل سرمایه‌گذاری به شهرستان تفویض شده و نیازی به حضور سرمایه‌گذاران در مرکز استان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.